حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پیکسل بادز پرو گوگل پنج قابلیت جدید را به آن اضافه می‌کند

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل، لوازم جانبی

در کنار رونمایی از محصولات سخت‌افزاری جدید گوگل در سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲، یک آپدیت نرم‌افزاری مهم برای Pixel Buds Pro ارائه می‌شود. آپدیت پیکسل بادز پرو گوگل پنج قابلیت جدید را به آن اضافه خواهد کرد.

آپدیت پیکسل بادز پرو گوگل

گوگل به‌روزرسانی سیستم‌عامل قابل توجهی برای هدفون‌های ۲۰۲۲ خود تدارک دیده است. گوگل سال گذشته Pixel Buds Pro را به‌روزرسانی کرد و صدای فضایی و EQ پنج باند کامل را برای تنظیمات صوتی ارائه نمود.

در پاییز امسال، گوگل یک آپدیت قوی دیگر را برنامه‌ریزی کرده که شامل پنج ویژگی جدید می‌شود.

۱- تشخیص صحبت‌کردن با دیگری

ابتدا باید بدانید که گوگل در حال آماده‌شدن برای ارائه قابلیتی به نام “تشخیص مکالمه” است. این شرکت می گوید هوش مصنوعی در Pixel Buds Pro صدای شما در حال صبحت کردن با دیگری را تشخیص می دهد، موسیقی را متوقف می کند و حالت شفافیت را فعال می کند. سپس وقتی تصور می‌کند که صحبت کردن شما با دیگری تمام شده است، همه چیز به حالت قبلی خود باز می‌گردد، از جمله بازگشت به حالت حذف نویز فعال (ANC) اگر فعال شده بوده باشد.

۲- کیفیت مکالمه بهتر

سپس گوگل می‌گوید که کیفیت تماس را نیز بهبود بخشیده است. به طور خاص، این شرکت ادعا می‌کند که Pixel Buds Pro اکنون از بلوتوث Super Wideband پشتیبانی می‌کند که می‌گوید «پهنای باند صداها را دو برابر می‌کند». گوگل قول می‌دهد که صدای شما پس از این آپدیت «کامل‌تر و واضح‌تر» باشد. علاوه بر این، Pixel Buds Pro اکنون از Clear Calling on Pixel پشتیبانی می‌کند که با نویز پس‌زمینه در طرف دیگر تماس‌های شما مقابله می‌کند.

۳- پایش سلامت شنوایی

سلامت شنوایی در سال‌های اخیر مورد توجه سازندگان هدفون قرار گرفته و گوگل هم در همین راستا اطلاعات بیشتری در مورد عادت‌های شنوایی شما ارائه می‌کند تا کمک کند حجم صدا را کنترل کنید. برنامه Pixel Buds به شما می‌گوید که در طول زمان با چه میزان بلندی صدا به محتوای صوتی گوش می‌دهید و به شما هشدار می‌دهد که چه زمانی نیاز است برای محافظت از شنوایی خود صدا را کاهش دهید.

۴- تاخیر کم در بازی‌های خاص

برای گیمرهای موبایل، یک حالت جدید با تأخیر کم در Pixel Buds Pro به طور خودکار و زمانی که بازی سازگار را در گوشی Pixel باز می‌کنید فعال می‌شود. گوگل می گوید در مقایسه با Pixel Buds Pro که نرم افزار قدیمی را اجرا می کند، تاخیر را به نصف کاهش داده است.

۵- اپ جدید برای کروم‌بوک‌ها

در نهایت، این شرکت اکنون برنامه Pixel Buds را برای این محصول در کروم‌بوک‌ها ارائه می‌کند که به شما امکان دسترسی آسان به تنظیمات، حالت‌های کنترل نویز و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را از آن دستگاه‌ها می‌دهد.

دو رنگ جدید کرم و آبی از امسال در دسترس خواهد بود و قیمت همان ۲۰۰ دلار است.

نظر شما درباره آپدیت جدید پیکسل بادز گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)