حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل رسما عرضه تبلت پیکسل با سیستم‌عامل اندروید را در سال 2023 تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، گوگل

در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2022، کمپانی گوگل از تبلت پیکسل جدیدی رونمایی کرد که با محوریت سرگرمی طراحی شده است، اما تا سال 2023 عرضه نخواهد شد.

تبلت پیکسل گوگل

این اولین باری است که گوگل پس از Pixel Slate در سال 2018، تبلت مخصوص خود را معرفی می‌کند که بر روی سیستم‌عامل اندروید پیش از آن، آخرین تبلت با برند گوگل که اندروید را اجرا می‌کرد، Pixel C بود که در سال 2015 عرضه شد.

به‌گفته‌ی Rick Osterloh از گوگل، این شرکت قصد دارد تا تبلت پیکسل جدید، «همراهی عالی برای تلفن پیکسل شما» باشد تا فاصله بین زندگی خانگی و فعالیت‌های درحال حرکت را پر کند. همان‌طور که از چنین دستگاه برتر در سری پیکسل انتظار دارید، تبلت جدید گوگل دقیقاً مانند پیکسل‌های این شرکت، از تراشه Google Tensor استفاده می‌کند.

بااین‌حال، هیچ اشاره‌ای به قیمت نهایی این تبلت داده نشده است، که جای تعجبی نیز ندارد؛ زیرا احتمالاً بیش از یک سال تا زمان عرضه نهایی آن فاصله داریم.

تبلت پیکسل گوگل

تبلت پیکسل گوگل

با نگاهی دقیق به سخت‌افزار دستگاه همان‌طور که گوگل اشاره‌ی اجمالی به آن کرده است، شاهد یک نقطه نمای نزدیک از پشت دستگاه هستیم. در اینجا، می‌توانید آنچه را که به‌نظر می‌رسد چهار پین اتصال در زیر لوگوی G وجود دارد را مشاهده کنید. این به گزارش‌های قبلی امسال از تبلت Nest اشاره می‌کند، جایی که بیان می‌کرد محصول بعدی Nest Hub تبلتی است که می‌تواند بر روی پایه بلندگوی هوشمند نیز متصل شود. این پین‌ها به‌طور بالقوه می‌توانند به‌عنوان مکانیزم شارژ تبلت درحین قرارگیری در داک مخصوص نیز عمل کنند، اگرچه یک درگاه USB-C نیز در کنار تبلت قابل‌مشاهده است.

رندرهای تبلت پیکسل نشان‌داده‌شده به‌لطف حاشیه‌های ضخیم و سفید آن، کاملاً شبیه نمایشگر هوشمند Nest Hub است. درهمین‌حال، در پنل پشتی، به‌لطف دوربین تکی، طراحی تبلت پیکسل یادآور Pixel 3 و Pixel Slate است. همچنین قابل‌ذکر است که به‌نظر نمی‌رسد جایی برای فلاش دوربین درنظر گرفته شده باشد، که نشان‌دهنده اتکای شدید به Night Sight خواهد بود.

تبلت آینده بدون شک نقطه‌ی اوج کاری است که گوگل در اندروید برای دستگاه‌هایی با “صفحه‌نمایش بزرگ” انجام داده است، که با اندروید 12L شروع می‌شود و با اندروید 13 نیز ادامه می‌یابد.

نظر شما پیرامون تبلت پیکسل گوگل که در سال 2023 به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی