حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 در گلکسی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

کمتر از یک سال پیش، سامسونگ اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جهان را برای استفاده در گوشی‌های موبایل معرفی کرد. اگرچه حسگر تصویر ISOCELL HP1 هنوز در هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده است، گفته می‌شود که سامسونگ درحال‌حاضر جانشین این سنسور 200 مگاپیکسلی با نام احتمالی ISOCELL HP3 را برای استفاده در گوشی‌های گلکسی خود توسعه داده است.

سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ

طبق جدیدترین گزارشی که توسط نشریه GalaxyClub منتشر شده است، کمپانی سامسونگ هم‌اکنون در حال کار بر روی یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی دیگر است که احتمالا ISOCELL HP3 نامیده خواهد شد. درحالی‌که درحال‌حاضر هیچ جزئیات خاصی در مورد سایز پیکسل، فرمت اپتیک یا پشتیبانی از نرخ و رزولوشن ضبط ویدیو در سنسور آینده وجود ندارد، بااین‌حال گفته می‌شود که این حسگر تصویر می‌تواند با پیشرفت‌های مختلفی همراه باشد.

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام گوشی هوشمند برای اولین بار از ISOCELL HP3 استفاده خواهد کرد، وجود ندارد. انتظار نمی‌رود که گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 به‌عنوان گوشی‌های رده‌بالای پیش‌رو سامسونگ، برای دوربین خود از سنسور جدید 200 مگاپیکسلی استفاده کنند. طبق شایعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، گلکسی زد فولد 4 از یک حسگر تصویر 108 مگاپیکسلی مشابه با گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ بهره می‌برد. همچنین شایعاتی نیز در مورد استفاده گلکسی اس 23 از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی وجود داشت، اما هنوز خبر رسمی پیرامون آن منتشر نشده است.

سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ

سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ

درحال‌حاضر، اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل از سنسورهای دوربین 50 مگاپیکسلی به‌جای 108 مگاپیکسل در دستگاه‌های رده‌بالای خود استفاده می‌کنند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد سامسونگ به کار خود بر روی سنسورهای 200 مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. با توجه به محدودیت فضای گوشی‌های موبایل و ضخامت ناچیز آن‌ها، استفاده از یک حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی می‌تواند تاحدودی چالش‌برانگیز باشد که در ادامه باید دید کمپانی‌ها چطور از این بخش سربلند بیرون خواهند آمد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از سنسور ISOCELL HP3 در گلکسی‌های آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی