حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

اگر به یاد داشته باشید حدودا ۶ ماه پیش بود که ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 در دو سایز رسماً معرفی شد. جانشین این محصول با پسوند پرو ارایه می شود. امروز به صورت رسمی مشخص شد که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro

این ساعت هوشمند جدید Huawei در رویدادی که در چین و از ساعت 19 به وقت محلی برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. بله این همان مراسم رونمایی از گوشی تاشو جدید هواوی هم هست.

تاریخ معرفی هواوی Mate Xs 2 با نمایشگر تاشوی بیرونی مشخص شد: 8 اردیبهشت 1401

هواوی هنوز جزئیات تازه ای درباره ویژگی‌های Watch GT 3 Pro ارائه نکرده است، اما این شرکت یک ویدیو کوتاه را در حساب کاربری Weibo خود منتشر کرده که به پشتیبانی از غواصی 30 متری در دریا اشاره می کند. البته معمولا ما استاندارد مقاومت در برابر فشار تا ۵ اتمسفر یا تقریبا عمق ۵۰ متری را روی رقبا دیده ایم. باید دید که این غواصی ۳۰ متری چقدر با آن متفاوت است.

هواوی با ارایه گوشی هوشمند تاشو جدید خود که احتمالا یک بهبود روی Mate XS است تصمیم دارد تا نسخه پرو ساعت Watch GT 3 را هم عرضه کرده و سبد محصولات خود را به روز نگاه دارد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در حال حاضر وجود ندارد و با توجه به این که مراسم پنج شنبه همین هفته است، انتظار داریم در روزهای باقی مانده اطلاعات بیشتری از جمله تیزرهای رسمی و شاید حتی شایعاتی را بشنویم.

نظر شما درباره محصولات احتمالی جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)