حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ ۳ پرو و مدل عادی آن را پیش از معرفی رسمی ببینید: حاشیه های بسیار کم

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، هواوی

ابتدا ۵ روز پیش بود که تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ مشخص شد. ۳ روز پس از آن ساعت هوشمند Huawei Watch 3 را در تصاویری کم کیفیت دیدیم که طراحی آن را مشخص می کرد. امروز اما در با کیفیت ترین تصاویر ممکن می توانید هواوی واچ ۳ پرو و مدل عادی آن را پیش از معرفی رسمی ببینید. حاشیه های بسیار کم در این تصاویر قابل توجه هستند.

هواوی واچ ۳ پرو

هواوی جدیدترین نسل ساعت هوشمند خود را با نام گذاری ساده Watch 3 ارایه خواهد کرد. این ساعت یک مدل Pro هم دارد. هر دو دستگاه امروز در تصاویری لو رفته اند. شما می توانید در تصویر بالا این دو ساعت هوشمند را با هم ببینید.

همانطور که مشخص است، مدل پرو گوشه های تیزتری دارد. علاوه بر بدنه فلزی به گوشه های تیزتر، شیشه محافظ مدل پرو هم برش تیزتری دارد. مدل عادی بیشتر گرد است و سلیقه شخصی من، با این دستگاه بیشتر همسو خواهد بود.

بند چرمی در مدل Watch 3 Pro هواوی را نمی توان از آپشن های اختصاصی این مدل دانست. حداقل در این تصاویر (رندرهای) غیررسمی که پیش از معرفی رسمی منتشر شده است که اینطور به نظر می رسد. مدل عادی در این تصاویر با بند سیلیکونی و بند چرمی قابل مشاهده است.

در تصویر زیر می توانید ۲ رنگ از Watch 3 هواوی را ببینید که با بندهای سیلیکونی و چرمی ارایه شده اند. نکته دیگر درباره طراحی ساعت هوشمند هواوی این است که ۲ دکمه فیزیکی در سمت راست آن وجود دارد. یکی از این ها به نظر می رسد مثل کلید چرخان اپل واچ باشد. روی بخش دایره ای کلید، عبارت Huawei Watch درج شده است. به نظر من جزئیات زیبایی در طراحی به شما می رود. شما چطور فکر می کنید؟ البته اجازه بدهید کمی درباره نرم افزار آن هم صحبت کنیم.

هواوی Watch 3

هواوی Watch 3

واچ فیس های متفاوتی که در این تصاویر می بینید مربوط به HarmonyOS می شود. سیستم عامل اختصاصی هواوی که قرار است تاریخ ۱۲ خرداد روی حداقل یک سری موبایل، یک سری تبلت و یک سری ساعت هوشمند ارایه شود.

این واچ فیس ها یا مدل های دیجیتالی ساعت که روی صفحه نمایش ساعت هوشمند نشان داده می شوند، در این تصاویر تنوع خوبی دارند. همچنین از نظر کارایی می بینیم که می توانند مفیدتر از رقبا باشند. مثلا همزمان شما ساعت، ویجت هفتگی آب و هوا و پخش موسیقی را روی یک صفحه دارید که مهم است.

نظر شما چیست؟ طراحی این ساعت ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

کسی میدونه مراسم ساعت چنده؟

Sarnevesht

اوووو😲😲
من دیگه طاقت ندارم.. تا 4 و نیم تلف میشم😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)