حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه لو رفته از Huawei watch D پایش فشار خون و HarmonyOS را تایید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، ساعت هوشمند، هواوی

شایعه شده است که غول فناوری چینی هوآوی در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Huawei Watch D است که قابلیت پایش فشار خون را ارائه می‌دهد. اکنون، به نظر می رسد که این دستگاه ممکن است به زودی رونمایی شود زیرا تصاویر جعبه بسته بندی Watch D به صورت آنلاین منتشر شده است.

 

 

به گزارش Gizmochina اخیراً تصاویری از جعبه بسته بندی Huawei Watch D در وب سایت میکروبلاگینگ چینی منتشر شده است که این تصاویر نشان می‌دهند که طراحی Watch D با نمونه‌های قبلی مطابقت دارند و این ساعت دارای یک صفحه مستطیل شکل با دو دکمه در کناره خواهد بود.

Huawei Watch D

Huawei Watch D

جذابیت اصلی این ساعت هوشمند شاید قابلیت کنترل فشار خون آن باشد، قابلیتی که تنها در چند دستگاه ساعت هوشمند در سراسر جهان وجود دارد. انتظار می‌رود این ویژگی در این ساعت هوشمند، اندازه‌گیری فشار خون را به طور دقیق و معقول و متناسبی ارائه دهد زیرا این ساعت گواهی ثبت دستگاه پزشکی کلاس II را از اداره ملی محصولات پزشکی چین دریافت کرده است. این دستگاه همچنین دارای یادآور فشار خون است که به شما کمک می کند فشار خون خود را در طول روز به خوبی کنترل کنید. 

هواوی واچ بزودی از قابلیت اندازه گیری فشار خون پشتیبانی می‌کند

به غیر از آن، بسته بندی نشان می دهد که Huawei Watch D به وسیله سیستم عامل هارمونی هواوی کار می کند و این موضوع ادغام آسان آن را با اکوسیستم هواوی فراهم می‌سازد.

شایان ذکر است که این ساعت هوشمند احتمالاً از اپلیکیشن Huawei Health پشتیبانی کند که ویژگی‌های تناسب اندام و سلامتی مختلفی مانند ردیابی قدم‌ها، کل زمان فعالیت بدنی، کل کالری سوزانده شده، ردیابی چرخه خواب، ردیابی وزن و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شایعات اخیر همچنین حاکی از آن است که غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گجت پوشیدنی جدید در اواخر این ماه در رویداد 2 دی ماه 1400 است که می تواند Huawei Watch D باشد.

تجربه استفاده از ساعت های هوشمند هوآوی داشته‌اید؟

در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام مشخصات کاملی ازش فعلا گفته نشده، ولی خب در کل ساعت و مچبندهای هوشمند هوآوی واقعا عالی هستن و با مشخصات خیلی خوب،مثلا واچ فیت هواوی الان با قیمت2میلیون تا2میلیونو300 تو بازار هستش که واقعا ارزش داره البته اوایل که اومده بود بین 1میلیون و خورده ای بود، ولی خب چون دلار رفته بالا قیمتش اینقدر شده، هوآوی واچ 3 هم که حدودا 10 میلیون هستش نگاه نکردم چه مشخصاتی داره که چنین قیمتی داره چون اپل واچ سری7، 41mm قیمتی حدودأ 13 خورده ای داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری