حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی Mate Xs 2 با نمایشگر تاشوی بیرونی مشخص شد: 8 اردیبهشت 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هوآوی تاکنون چهار گوشی تاشو پرچمدار شامل Mate X ،Mate X2 ،Mate Xs و P50 Pocket را روانه بازار کرده است. بدون‌شک این دستگاه‌ها فروش خوبی داشته و ازنظر عملکرد و طراحی نیز کاملاً راضی‌کننده بوده‌اند. حال، هواوی امروز رسما با انتشار پوستری اعلام کرد که نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود را با نام Mate Xs 2 و با ظاهری مشابه با Mate Xs به‌همراه نمایشگر تاشونده به‌سمت بیرون در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) معرفی خواهد کرد.

معرفی گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

امروز صبح، هواوی در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که به‌زودی مدل جانشین Mate Xs را با نام “Mate Xs 2” در تاریخ 28 آوریل ساعت 19 به‌وقت محلی معرفی خواهد کرد. این شرکت تاکنون اطلاعات بیشتری به‌جز تاریخ معرفی در اعلامیه رسمی را فاش نکرده است.

بااین‌حال، با قضاوت از همین پوستر، به‌نظر می‌رسد که Mate Xs 2 ممکن است پیشرفتی در بخش گوشی‌های تاشو با نمایشگر تاشونده بیرونی داشته باشد. علاوه‌بر این، مدیر اجرایی هواوی، ریچارد یو، اعلام کرده که این پنجمین دستگاه تاشو هوآوی خواهد بود و همچنین تصور آن از تمامی گوشی‌های تاشو فراتر خواهد رفت.

شایان‌ذکر است که اخیراً یک گوشی جدید 4G هوآوی با شماره مدل “PAL-AL00” در سایت گواهی MIIT (گواهی چینی) درج شده است که بر روی سیستم‌عامل HarmonyOS کار می‌کند و از چیپست Kirin 9000 4G نیز بهره می‌برد. به‌گفته‌ی منابع مطلع، این دستگاه، همان گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس 2 با طراحی نمایشگر تاشو بیرونی خواهد بود و صفحه‌نمایش آن نیز از یک سوراخ در بالای سمت راست خود استفاده می‌کند.

معرفی گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

معرفی گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

درحال‌حاضر اطلاعات مربوط به ظاهر و مشخصات دستگاه مشخص نیست. بااین‌حال، انتظار می‌رود که مسئولان هواوی به‌زودی شروع به افشای نکات قابل‌توجه این دستگاه در روزهای آینده کنند.

درهرصورت، این می‌تواند اولین گوشی تاشو بیرونی از سال 2020 باشد؛ چراکه تمامی برندها از سامسونگ و آنر گرفته تا اوپو و ویوو از طراحی‌های تاشو داخلی استقبال کرده‌اند. فرم تاشوی داخلی در اوایل راه خود نسبت‌به فرم بیرونی بیشتر موردتوجه قرار گرفت زیرا برای محافظت از نمایشگرهای تاشو و شکننده پلاستیکی در برابر خراش و آسیب‌های دیگر، بهتر درنظر گرفته می‌شد.

بااین‌حال، در چند سال گذشته شاهد پیشرفت‌هایی مانند محافظ شیشه‌ای بسیار نازک و نمایشگرهای تاشو بادوام‌تر بوده‌ایم. بنابراین، ما قطعاً شیفته آنچه هواوی می‌تواند درصورت بازگشت به فرم Mate X/Mate XS ارائه دهد، خواهیم شد. با بیان این موضوع، با توجه به روند عرضه گوشی‌های تاشو از برندهای چینی که فقط در داخل این کشور عرضه می‌شوند، انتظار نداریم که Mate XS 2 در خارج از چین عرضه شود.

دیدگاه شما پیرامون معرفی گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 با فرم طراحی آشنا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی