حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ بزودی از قابلیت اندازه گیری فشار خون پشتیبانی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، هواوی

چندین ساعت هوشمند موجود در بازار درحال‌حاضر بدون استفاده از برنامه شخص ثالث، از اندازه گیری فشار خون پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کسب نتایج دقیق فشار خون توسط ساعت‌های هوشمند، تاکنون چندان رایج نبوده است. جدیدترین ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ می‌توانند فشار خون شما را کنترل کنند؛ اما کاربران پیش از همه ابتدا باید ساعت خود را با یک دستگاه اندازه گیری فشار خون سنتی کالیبره کنند. حال به‌تازگی، منابع رسمی تایید کرده‌اند که هواوی واچ بزودی با قابلیت اندازه گیری فشار خون ارائه خواهد شد.

اندازه گیری فشار خون توسط هواوی واچ

در ماه مه، He Gang، رئیس خط تولید تلفن‌های همراه هواوی، اعلام کرد که اولین ساعت هوشمند این شرکت که قادر است فشار خون را اندازه گیری کند، تست ثبت پزشکی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. به گفته وی، گام بعدی هواوی، همکاری با موسسات پزشکی حرفه‌ای برای افتتاح ثبت بالینی خواهد بود. با توجه به اطلاعات موجود، نسخه آزمایشی این قابلیت در نیمه دوم سال جاری ارائه خواهد شد.

درحال‌حاضر، هواوی درحال جذب کاربرانی است که ویژگی اندازه گیری فشار خون را تست کنند. بر اساس گزارشی جدید، استخدام در Member Center هواوی انجام می‌پذیرد. مانند هر استخدام دیگری، این مورد نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد. بر اساس این گزارش، استخدام به بیش از 20 آزمایش کننده نیاز دارد و دور مچ آنها باید بیش از 200 میلی‌متر باشد. با توجه به خبر مربوط به آخرین استخدام، به‌نظر می‌رسد ویژگی اندازه گیری فشار خون برای هواوی واچ چندان دور از ذهن نیست.

اندازه گیری فشار خون توسط هواوی واچ

اندازه گیری فشار خون توسط هواوی واچ

اخیراً، اداره دارویی استان Guangdong “اعلان نتایج درخواست تأیید اولویت برای کلاس دوم تجهیزات پزشکی (شماره 49)” را صادر کرد که شامل دستگاه‌های پزشکی مرتبط با فشار خون و اندازه گیری ECG می‌شود.

درحال‌حاضر، ما از عملکرد ویژگی اندازه گیری فشار خون Huawei Watch اطلاعی نداریم. با این حال، راجع‌به راه‌حل سامسونگ، کاربران باید دستگاه را قبل از استفاده، کالیبره کنند. برای انجام این کار، کاربر باید فشار خون خود را هم با ساعت و هم با دستگاه فشارخون اختصاصی، سه بار اندازه گیری کرده که درنتیجه باید مقادیری را که از مانیتور مستقل دریافت می‌کند، به‌صورت دستی وارد برنامه ساعت کند. پس از آن، می‌توانید آزادانه از برنامه ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

اینکه آیا راه‌حل هواوی نیز از همین روش پیروی می کند یا خیر، باید مشخص شود. با این حال، هواوی یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت فناوری است و تکنولوژي‌های آینده این شرکت همیشه ارزش انتظار را دارند. احتمالاً در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی فشار خون ساعت هواوی دریافت خواهیم کرد.

نظر شما درباره ارائه قابلیت اندازه گیری فشار خون با استفاده از هواوی واچ آینده این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

من Watch Fit هواوی دارم حرف نداره … عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی