حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات، قیمت و رنگ بندی پوکو F4 GT فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

چندی پیش تاریخ رونمایی پوکو اف ۴ جی تی شیائومی فاش شد. این تلفن هوشمند در ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در هند معرفی خواهد شد. بسیاری از مشخصات این گوشی لو رفته و موفق به دریافت گواهینامه های متعددی شده است. هم اکنون می‌خواهیم مشخصات فاش شده، رنگ بندی و قیمت پوکو F4 GT را با هم مرور کنیم.

پوکو F4 GT از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار خواهد بود

پیش از شروع باید اشاره کنیم که Poco F4 GT در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی کی ۵۰ گیمینگ است. پس انتظار داریم که تلفن هوشمند آینده پوکو مشخصات مشابهی با K50 Gaming داشته باشد. POCO F4 GT دارای شماره مدل 21121210G است. از آنجایی که این گوشی یک محصول گیمینگ محسوب می‌شود، دارای الگوهای گرافیکی خاصی در قاب پشتی است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دقیقا مانند K50 Gaming از قاب پشتی شیشه ای و فریم فلزی برخوردار خواهد بود.

Redmi K50 Gaming Edition

پوکو اف ۴ جی تی با صفحه نمایش OLED ۶.۶۷ اینچی به دست کاربران خواهد رسید. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۴۸۰ هرتزی برخوردار است. انتظار می‌رود که این پنل از استاندارد HDR10+ و فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کند. سه لنز دوربین در قاب پشتی Poco X4 GT قرار خواهند گرفت. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که طراحی ماژول دوربین این دستگاه مشابه حرف X خواهد بود. دوربین اصلی احتمالا از سنسور سونی IMX 686 برخوردار بوده و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند گیمینگ قرار می‌گیرند. دوربین سلفی نیز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX 596 مجهز بوده و احتمالا از ویژگی هایی مانند هوش مصنوعی و زیبا سازی چهره نیز برخوردار خواهد بود.

Redmi K50 Gaming

یکی از برجسته ترین ویژگی های POCO F4 GT سخت افزار آن خواهد بود. این گوشی هوشمند اخیراً در Geekbench مشاهده شده و همانطور که انتظار می‌رفت، موفق به کسب امتیاز ۳۵۵۵ در تست چند هسته ای و امتیاز ۱۲۳۵ در تست تک هسته ای شده است. تمام این امتیازات به لطف تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 به دست آمده اند. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرتمندترین تراشه کوالکام است که دارای هشت هسته بوده و بر اساس فناوری ساخت ۴ نانومتری تولید شده است. چهار هسته کم مصرف با کلاک ۱.۷۹ گیگاهرتز، سه هسته با کلاک ۲.۶۰ گیگاهرتز و یک هسته فوق العاده قدرتمند با کلاک ۳.۰ گیگاهرتز.

ردمی کی ۵۰ گیمینگ

گران قیمت ترین نسخه پوکو اف ۴ جی تی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و رم های به کار گرفته شده نیز از نوع LPDDR5 باشند. این دستگاه همچنین به خنک کننده ای با مساحت ۴,۸۶۰ میلی متر مجهز می‌شود. همچنین تریگر هایی بر روی فریم تعبیه شده که برای گیمر ها بسیار کاربردی خواهد بود. نیروی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری تأمین می‌شود. انتظار داریم که Poco F4 GT از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند و باتری آن در کمتر از ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ شود. از ویژگی های ارتباطی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G اشاره کرد. پوکو اف ۴ جی تی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران خواهد رسید. البته باید اشاره کنیم که طبق معمول با رابط کاربری MIUI For POCO مواجه خواهیم بود.

ردمی K50 Gaming Edition با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ ۱۲۰ وات رسما معرفی شد

پوکو اف ۴ جی تی چه قیمتی خواهد داشت؟

هنوز قیمت Poco F4 GT به طور رسمی مشخص نشده است. اما با توجه به آنکه قیمت نسخه پایه Redmi K50 Gaming حدود ۳۲۹۹ یوآن (۵۱۵ دلار) است. انتظار داریم که قیمت این دستگاه در بازار هند بیشتر از ۵۲۵ دلار نباشد. ادعا می‌شود که گوشی هوشمند آینده پوکو در رنگ های مشکی، آبی و نقره ای عرضه می‌شود ‌‌. همچنین ممکن است این تلفن هوشمند نیز دارای نسخه AMG (همکاری مشترک با مرسدس بنز) باشد. اما احتمال عرضه این نسخه در هند بسیار کم است.

با توجه به مشخصات فاش شده پوکو F4 GT، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی