حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 FE سامسونگ در اواسط شهریور تا اوایل مهر معرفی خواهد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ماه هاست که شایعاتی درباره گلکسی S23 FE سامسونگ منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که به زمان رونمایی این تلفن هوشمند نزدیک شده ایم. طبق شایعه جدیدی که از سوی یک منبع قابل اعتماد منتشر شده، Galaxy S23 FE در ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اوایل مهر) معرفی خواهد شد.

گلکسی S23 FE سامسونگ در ماه آینده میلادی رونمایی می‌شود + مشخصات جدید فاش شده

اطلاعات جدیدی درباره گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ منتشر شده است. گفته شده که این دستگاه از ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. این تاریخ معرفی، با شایعات گذشته مطابقت دارد. شایعه شده بود که S23 FE در چارک سوم ۲۰۲۳ (یعنی از جولای تا سپتامبر) معرفی می‌شود. مشخصات گلکسی اس ۲۳ اف ای نیز باز دیگر به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند در بیشتر مناطق با تراشه Exynos 2200 عرضه می‌شود. نسخه ایالات متحده اما به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است.

توییت Yogesh Brar

مطابق با گزارش GSMArena، سه لنز دوربین در قاب پشتی گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. دوربین اولترا واید و تله فوتو Galaxy S23 FE نیز به ترتیب وضوح ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی دارد. احتمالا دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز از یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. اس ۲۳ اف ای سامسونگ از باتری پرظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.1 بهره مند خواهد بود.

این محصول پشتیبانی استاندارد سامسونگ را دریافت می‌کند. این گوشی ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد. انتظار داریم که گلکسی S23 FE، ارزانترین گوشی سری اس ۲۳ سامسونگ باشد. اما هنوز نمی‌دانیم که این دستگاه نسبت به Galaxy S23 و Galaxy S23 Plus چقدر تفاوت قیمت خواهد داشت.

تصویر قاب محافظ گلکسی S23 FE سامسونگ فاش شد: تأیید شایعات گذشته

نظر شما درباره Galaxy S23 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی