حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S23 FE با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک GeekBench رصد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هنوز به شکل دقیق مشخص نیست که راهبرد سامسونگ برای Galaxy S23 FE چه باشد. این‌که آیا همانند گلکسی S21 FE نسخه اسنپدراگون آن بسیار محدود خواهد بود یا می‌توان در بازارهای بیشتری آن را دید. با این حال امروز سامسونگ گلکسی S23 FE با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک GeekBench رصد شده که مدل تراشه اسنپدراگون آن را مشخص می‌کند.

سامسونگ گلکسی S23 FE

به لطف نتیجه رصد شده در Geekbench می‌دانیم گلکسی S23 FE از نسخه بهبودیافته تراشه Exynos 2200 استفاده می کند. در حالی که شایعات در مورد یک نسخه خاص مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 هنوز وجود دارد، هیچ مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

با این حال، نتیجه جدید Geekbench اکنون نسخه دوم گلکسی S23 FE را با تراشه کاملاً متفاوت کوالکام نشان می‌دهد. با این‌که که جعل نتایج Geekbench آسان است، شواهد کافی برای اثبات مشروع بودن این لیست وجود دارد.

نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گلکسی S23 FE

نسخه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گلکسی S23 FE

این نسخه خاص شماره مدل SM-S711U1 را دارد و در Geekbench با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 و مادربردی به نام Taro رصد شده است.

امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن به ترتیب 1594 و 3718 است که آن را با دیگر گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 برابر می‌کند. گلکسی S23 FE مورد بحث دارای 8 گیگابایت رم بوده اما احتمال وجود نسخه‌های دیگر وجود دارد.

عبارت “U” در اسم رمز گلکسی S23 FE نشان می‌دهد که می‌توان آن را مدل مخصوص بازار امریکا در نظر گرفت. اگرچه این نسخه از Galaxy S23 FE شانس زیادی برای عرضه در سایر بازارها دارد.

این تراشه احتمالا با فرآیند بهبودیافته 4 نانومتری سامسونگ، مشابه اگزینوس 2200 ساخته شده است. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند سامسونگ ساخت تراشه‌های مذکور را اختصاصا برای پرچمدار اقتصادی خود به‌روز کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)