حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Poco F4 GT با اسنپدراگون 8 نسل 1 مشخص شد: 6 اردیبهشت 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

پوکو سال گذشته گوشی هوشمند Poco F3 GT را روانه بازار کرد که نسخه‌ی تغییرنام‌یافته از Redmi K40 Gaming به‌شمار می‌رفت و استقبال خوبی نیز از آن شد. این شرکت همچنین اوایل سال جاری Redmi K50 Gaming را در بازار چین معرفی کرد و اکنون نیز تأیید کرده است که Poco F4 GT با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در راه است.

معرفی Poco F4 GT

پوکو، شرکت زیرمجموعه‌ی شیائومی، به‌تازگی یک دعوت‌نامه به‌صورت ایمیل را برای یک رویداد مخصوص به‌منظور معرفی گوشی هوشمند Poco F4 GT که در 26 آوریل (6 اردیبهشت) در ساعت 8 بعدازظهر به‌وقت گرینویچ برگزار خواهد شد، ارسال کرده است.

علاوه‌بر Poco F4 GT، این شرکت همچنین تأیید کرده است که اولین محصولات اینترنت اشیا و خانه هوشمند (AIoT) خود را نیز ارائه خواهد کرد. درحال‌حاضر، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این محصولات وجود ندارد.

بااین‌وجود، ما انتظار داریم که Poco F4 GT یک گوشی هوشمند گیمینگ با نام تجاری Redmi K50 باشد. K50 Gaming چندی پیش با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، خنک‌کننده بخار دوگانه، پنل 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز به‌همراه باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 120 واتی عرضه شد.

معرفی Poco F4 GT

معرفی Poco F4 GT

انتظار می‌رود Poco F4 GT نیز مانند Poco F3 GT و K40 Gaming دارای دکمه‌های شولدر جمع‌شونده در پنل کناری خود به‌منظور تجربه‌ی غنی درهنگام پرداختن به بازی‌های مختلف باشیم. این گوشی همچنین دارای ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و درنهایت نیز سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

ما واقعاً Poco F3 GT را دوست داشتیم، بنابراین امیدواریم که گوشی هوشمند مخصوص بازی جدید با همان فرمول موفق و قیمت رقابتی عرضه شود که مطمئینا در این صورت، استقبال خوبی نیز از این دستگاه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی Poco F4 GT به‌عنوان نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K50 Gaming و طراحی و مشخصات آن چیست؟ به‌نظر شما این گوشی چه امکانات دیگری را با خود به‌همراه خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی