حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ١٢ لایت فاش شد: بهره گیری از سیستم دوربین رده بالا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی امسال عملکرد بسیار خوبی در میزان فروش گوشی‌ها داشت. چینی‌ها موفق شدند تا زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا در بیاورند. عملکرد خوب شیائومی، سبب می‌شود تا چینی‌ها برای اواخر امسال بیشتر تلاش کنند. حال، مشخصات شیائومی ١٢ لایت که یکی از گوشی‌های جدید شیائومی است، فاش شده است.

برخی از مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ١٢ لایت فاش شده است

در مورد برخی از شایعات سری Xiaomi 12 در ترنجی صحبت کرده بودیم. از جمله این شایعات، می‌توان به دوربین اصلی سه گانه ۵٠ مگاپیکسلی شیائومی ١٢ اشاره کرد.

 

شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد!

 

بنابر گزارشات GizChina، برخی از علاقه مندان به کدهای منبع MIUI، این رابط کاربری را به صورت مرتب مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانند در مورد دستگاه‌هایی که هنوز ارائه نشده‌اند، اطلاعات جالبی را به دست بیاورند. خب، خوشبختانه این افراد موفق شده‌اند تا مشخصات مهم و قابل استنادی از گوشی شیائومی ١٢ لایت به دست بیاورند.

در واقع این افراد، متوجه شده‌اند که Xiaomi 12 Lite قرار است در دو نسخه مختلف ظاهر شود. یک نسخه برای بازار چین و دیگری، مختص به بازار جهانی خواهد بود. علاوه بر این، سیستم دوربین نسخه چینی پیشرفته‌تر از نسخه جهانی خواهد بود. نسخه چینی، اسم رمز ZIJIN و نسخه‌ای که به دست ما خواهد رسید، اسم رمز TAOYAO را دارا خواهند بود. اما اجازه بدهید تا نگاهی به مشخصات لو رفته از شیائومی ١٢ لایت داشته باشیم.

هر دو نسخه این گوشی، مجهز به نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتز خواهند بود. وضوح نمایشگر آن‌ها نیز +Full HD است. گفته می‌شود که احتمالاً این گوشی‌ها، از تراشه SM7325 استفاده خواهند کرد. این اسم رمز، متعلق به تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی پلاس است که چندی پیش به عنوان نسخه قدرتمندتر Snapdragon 778G معرفی شد.

 

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

 

دوربین اصلی این گوشی‌ها، مانند نسل قبل سه گانه است. ما در نسخه جهانی این گوشی، شاهد ترکیب دوربین اصلی با دوربین‌های ماکرو و فوق عریض خواهیم بود. اما در عوض، نسخه چینی این گوشی از لنز تله فوتو برخوردار می‌شود. همچنین پیشرفت دوربین این نسخه، بیشتر از همیشه خواهد بود.

برای یادآوری، گوشی شیائومی ١٢ نیز دارای حفره نمایشگر مرکزی و حاشیه‌های باریک‌تر خواهد بود. در اواخر سال گذشته، شیائومی می ١١ به عنوان اولین گوشی مجهز به Snapdragon 888 معرفی شد. بنابراین، انتظار می‌رود که شیائومی در آینده‌ای بسیار نزدیک از نسل جدید پرچمدار خود پرده برداری کند. پستی که از سوی Digital Chat Station منتشر شده است، حاکی از کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی هستند.

به طوری که قرار است شیائومی ١٢ از نمایشگری تقریباً تمام صفحه بهره ببرد. حتی گفته می‌شود که دیگر خبری از حاشیه ضخیم زیر نمایشگر در این نسل پرچمدار نخواهد بود. علاوه بر این، قطر حفره نمایشگر نیز کاهش می‌یابد. بنابراین، شیائومی در نظر دارد تا Xiaomi 12 را با نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه روانه بازار کند. توجه داشته باشید که این گوشی، دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده خواهد بود. اما این خمیدگی، به حدی نیست که اطراف گوشی تیز شود.

متأسفانه مشخص نیست که این صحبت‌ها در مورد Xiaomi 12 هستند و یا نسخه‌های قدرتمندتر از آن. تاریخ عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی، همچنان مشخص نشده است. اما گفته می‌شود که نسل جدید پرچمداران شیائومی، یکی از اولین میزبان تراشه جدید کوالکام خواهد بود.

نظر شما در مورد این مشخصات شیائومی ١٢ لایت چیست؟ آیا مشخصات آن برای شما جذاب هستند؟ در مورد سری شیائومی ١٢ چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️