حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی‌های سری Vivo X80 مشخص شد: 5 اردیبهشت 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

در اوایل این ماه، کمپانی ویوو از دستگاه‌های Vivo X Note ،Vivo X Fold و Vivo Pad در چین رونمایی کرد. درادامه، چندین گزارش ادعا کردند که این شرکت گوشی‌های هوشمند سری X80 خود را در اواخر این ماه معرفی خواهد کرد. حال، ویوو ازطریق ارسال دعوت‌نامه در حساب Weibo خود رسما تأیید کرده است که سری Vivo X80 در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت‌ماه) ساعت 19:00 (به‌وقت محلی) در چین معرفی خواهد شد.

معرفی سری Vivo X80

درحالی‌که ویوو تأیید کرده است که “سری X80” در تاریخ مذکور معرفی می‌شود، هیچ تأییدیه‌ای در مورد تعداد دستگاه‌های موجود در این سری اعلام نشده است. بااین‌حال، طبق شایعات و براساس روند نسل‌های گذشته، سری X80 احتمالاً شامل Vivo X80 ،Vivo X80 Pro و +Vivo X80 Pro خواهد بود. همچنین تیزر جدیدی که این شرکت به‌تازگی منتشر کرده است، طراحی سری X80 مخصوصا پنل پشتی را به‌خوبی نمایش می‌دهد.

همان‌طور که در تصاویر رسمی Vivo X80 مشاهده می‌شود، طراحی پشتی این سری تقریباً مشابه با Vivo X Note خواهد بود. پنل پشتی نارنجی‌رنگ این گوشی همچنین دارای یک ماژول دایره‌ای دوربین با یک ترکیب چهارگانه از لنزها و یک فلاش LED در داخل قاب مستطیلی‌شکل شیشه‌ای آن است. قسمت جلوی دستگاه نیز از یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک و سوراخ صفحه در قسمت مرکزی خود بهره می‌برد.

معرفی سری Vivo X80

معرفی سری Vivo X80

مانند نسل قبلی یعنی X70، سری Vivo X80 نیز وعده‌ی تجربه عکاسی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. سیستم دوربین X80 با کمک ZEISS توسعه یافته است. همچنین انتظار می‌رود که این سری با تراشه تصویربرداری حرفه‌ای +Vivo V1 روانه بازار شود. گفته می‌شود ویوو X80 از سنسور اصلی GNV به‌عنوان نسخه‌ای سفارشی از حسگر تصویر GN1 سامسونگ با رزولوشن 50 مگاپیکسلی و اندازه سنسور 1/1.3 اینچی بهره می‌برد.

Vivo X80 استاندارد می‌تواند از تراشه Dimensity 8100 استفاده کند، درحالی‌که X80 Pro ممکن است دارای تراشه Dimensity 9000 باشد. همچنین +X80 Pro نیز احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سازنده چینی در چند روز آینده پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری در مورد سری X80 ارائه کند.

نظر شما درمورد معرفی سری Vivo X80 و طراحی و مشخصات داخلی این گوشی‌ها چیست؟ آیا ظاهر این دستگاه به‌خصوص مدل پرو پلاس با لنز پریسکوپی دوربین در پایین ماژول دایره‌ای دوربین را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی