حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر Vivo X80 درکنار تصویر زنده آن طراحی پنل پشتی و مشخصات دوربین این گوشی را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

شایعه شده است که ویوو به‌زودی سری جدید گوشی‌های هوشمند X80 خود را در چین عرضه می‌کند که احتمالا شامل سه دستگاه با نام‌های X80 Pro ،X80 و +X80 Pro خواهند بود. طبق شایعات، رویداد معرفی این گوشی‌ها در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) برگزار شده و فروش آن‌ها نیز از 29 آوریل در چین آغاز می‌شود. درحالی‌که منتظر اعلام رسمی تاریخ معرفی هستیم، اخیرا پوستر Vivo X80 به بیرون درز پیدا کرده است که طراحی پنل پشتی و قاب دوربین این گوشی به‌همراه برخی از مشخصات کلیدی دوربین آن را فاش می‌کند. همچنین تصویر زنده دو مدل عادی و پرو این سری نیز به‌طور جداگانه منتشر شده‌اند.

پوستر Vivo X80 Pro

انتظار می‌رود سری Vivo X80 به‌زودی در چین عرضه شود. پیش از رونمایی رسمی، پوستر معرفی پرچمدار این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است. طبق پوستر منتشرشده در Weibo، سری X80 دارای یک ماژول دایره‌ای بزرگ برای تعبیه دوربین در پنل پشتی خود خواهد بود که خود درون یک قاب مستطیلی براق ازجنس شیشه جای گرفته است. طبق پوستر و تصویر زنده، انتظار می‌رود این سری حداقل در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی ذغالی و نارنجی عرضه شود.

دستگاه موجود در پوستر دارای ترکیب دوربین چهارگانه است. سه سنسور از چهار سنسور دوربین در داخل ماژول دایره‌ای با نام تجاری Zeiss T* قرار گرفته؛ درحالی‌که سنسور چهارم که یک لنز زوم پریسکوپی است، در گوشه سمت چپ پایین جزیره دوربین قرار دارد. لنز اصلی دوربین همچنین از سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی سامسونگ GNV استفاده می‌کند که درحقیقت یک سنسور سفارشی GN1 با تراشه اختصاصی V1 خود ویوو است. این دستگاه همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند.

پوستر Vivo X80 Pro

پوستر Vivo X80 Pro

همان‌طور که گفتیم، پوستر همچنین تأیید می‌کند که سری X80 با تراشه +V1 توسعه‌یافته سفارشی Vivo عرضه می‌شود که احتمالاً نسبت به تراشه اصلی V1 پیشرفت‌هایی خواهد داشت.

آخرین جزئیات تأییدشده ازطریق پوستر در مورد پردازنده است. سری X80 دارای تراشه 4 نانومتری خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده، مدل +Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد، درحالی‌که X80 پرو با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9000 عرضه می‌شود. مدل استاندارد نیز احتمالاً دارای تراشه Dimensity 8100 خواهد بود.

سایر جزئیات فاش‌شده تاکنون شامل نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED در هر سه مدل با پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز است. X80 دارای نمایشگری تخت با وضوح +Full HD خواهد بود درحالی‌که مدل‌های Pro و +Pro با رزولوشن +QHD عرضه می‌شوند. به‌غیر از سنسور 50 مگاپیکسلی، X80 پرو دارای یک لنز فوق‌عریض با سنسور 48 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو پرتره با سنسور 12 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی با سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها در روزهای آینده منتشر خواهد شد. درهمین‌حال، دیدگاه خود در مورد سری X80 را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی