حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو از تراشه پردازش تصویر اختصاصی جدید خود با نام +V1 پرده‌ برداری کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

روز گذشته ویوو در شبکه اجتماعی ویبو، یک تراشه پردازش تصویر جدید را معرفی کرد که قابلیت‌ های تصویربرداری پرچمدار بعدی ویوو را افزایش می‌دهد. سری ویوو X80 دارای تراشه V1+ است که توسط این شرکت و مدیاتک توسعه یافته است. این تراشه جدید چندین پیشرفت از جمله سازگاری پیشرفته و بهینه سازی تصویر را پشت سر گذاشته است.

 

سری Vivo X80 پرچمدار بعدی شرکت چینی ویوو است و تراشه تصویربرداری بهبود یافته V1+ ارزش بیشتری را به مدل های این خانواده ارائه می دهد. تراشه +V1 جانشین تراشه V1 است که ویوو سال گذشته آن را عرضه کرد. این تراشه کمکی از تراشه های مدیاتک دیمنسیتی 9000 و همچنین اسنپدراگون 8 نسل 1 پشتیبانی می‌کند. اکنون اما همکاری با مدیاتک با بیش از 30 پتنت مرتبط به اوج خود رسیده است. پردازشگر تصویر جدید V1+ از چند جهت اولین است. به طور مثال این تراشه ویوو را به اولین شرکتی تبدیل کرد که پردازنده‌ های تصویر خود را سازگار با تراشه های پیشرفته مانند دیمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 تولید می‌کند.

ویوو از تراشه پردازش تصویر اختصاصی جدید خود با نام +V1 پرده‌ برداری کرد

تراشه پردازش تصویر +V1

تراشه V1+ نقطه اوج همکاری یک ساله مدیاتک و ویوو با حدود 300 کارمند است. این تراشه همچنین برای برنامه های بازی با کیفیت و سرعت بالا مناسب است. ویوو همچنین با ایجاد یک طرح حافظه زنده و بافت جدید، بهبود هایی را در جنبه‌های رنگ، پرتره و عکس‌برداری اضافه می‌کند. همچنین از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش قابل توجه کیفیت تصویر استفاده می کند.

به نقل از منبع، این شرکت الگوریتم‌ هایی را برای بهینه‌سازی تخصیص منابع CPU، کاهش تولید گرما و افزایش کارایی دیمنسیتی 9000 پیاده‌سازی می‌کند. این امر منجر به بهبود قابل توجهی در مصرف انرژی دیمنسیتی 9000 شده است. آزمایش ها 10 درصد بهبود را نشان می‌دهد که همین مقدار نیز تاثیر خوبی بر عمر باتری دارد. در سمت دیگر اما تاثیر کلی بر سری X80 می تواند در بازار بسیار گسترده باشد.

 

منتظر خانواده ویوو X80 هستید؟ کمتر از یک هفته تا رونمایی آنها باقیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری