حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ با باتری بزرگ‌تر در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

طبق تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ ممکن است درحال کار بر روی نسخه Pro از ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 خود باشد. تاکنون، این شرکت هر ساله دو مدل از ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را در اندازه‌های مختلف عرضه کرده است. برای سال 2022، غول کره‌ای احتمالا درنظر دارد تا نوع سومی را به این ترکیب اضافه کند که درحال‌حاضر آن را با نام گلکسی واچ 5 پرو می‌شناسیم و گفته می‌شود که ویژگی شاخص آن، ظرفیت باتری بیشتر این ساعت خواهد بود.

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

درحال‌حاضر، هنوز مشخص نشده است که نسخه پرو که دارای شماره مدل SM-R925 است، به غیر از سایر نسخه‌ها (که فرض می‌کنیم گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 کلاسیک خواهند بود) دقیقاً چه چیزی را با خود به‌همراه خواهد داشت، به‌جز یک چیز؛ نسخه پرو می‌تواند باتری 572 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد! ظرفیت باتری ازطریق یک گواهینامه در کشور کره‌ تأیید شده است.

باتری 572 میلی‌آمپرساعتی نسبت به گلکسی واچ 4 فعلی، ارتقاء بزرگی خواهد داشت و جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه آن را بدون بزرگ‌تر کردن ابعاد ساعت جدید، در این دستگاه به‌کار می‌گیرد. گلکسی واچ 4 با باتری 361 میلی‌آمپرساعتی در مدل‌های سایز بزرگ‌تر عرضه می‌شود که به این معنی است که Galaxy Watch 5 Pro می‌تواند ظرفیت باتری را نزدیک به 60 درصد افزایش دهد.

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

عمر باتری گلکسی واچ 4 آن‌طور که باید و شاید مناسب نبود. این مورد مخصوصا نسبت به گلکسی واچ‌های قدیمی‌تر، به‌طور قابل‌توجهی حس می‌شد؛ زیرا سامسونگ در این ساعت از پلتفرم اختصاصی تایزن خود به سیستم‌عامل Wear OS گوگل مهاجرت کرد و اگر منابع مطلع به‌درستی گزارش داده باشند، این شرکت درنظر دارد تا با افزایش ظرفیت باتری، این مشکل را در ساعت هوشمند آینده خود حل کند. درواقع، همان‌طور که در هفته‌های اخیر تأیید شده است، حتی دو مدل دیگر گلکسی واچ 5 نیز درحال ارتقاء باتری هستند.

متأسفانه، منابع همچنین اعلام کرده‌اند که این گزارش به‌طور قطعی قابل تایید نیست و هنوز عرضه احتمالی نسخه پرو درهاله‌ای از ابهام قرار دارد. ممکن است با نزدیک‌تر شدن به عرضه سری گلکسی واچ 5، سامسونگ این مدل را کنار بگذارد، بنابراین توصیه می‌کنیم هنوز خیلی هیجان‌زده نشوید. به‌محض اینکه جزئیات بیشتری در مورد Galaxy Watch 5 Pro بدست آید، آن را به شما اطلاع خواهیم داد.

دیدگاه شما پیرامون تلاش سامسونگ مبنی‌بر تجهیز بهترین نسخه از ساعت هوشمند آینده خود به باتری با ظرفیت بیشتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی