حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو در اروپا به همراه عمر باتری آنها افشا شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

به گفته یک افشاگر مشهور، گلکسی واچ 5 پرو می تواند عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به سری گلکسی واچ 5 یا خانواده گلکسی واچ 4 سامسونگ ارائه دهد. در همین حال، قیمت های اروپایی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو نیز به بیرون افشا شد. این اطلاعات نشان می‌دهد که Galaxy Watch 5 Pro چقدر گران‌تر از سایر ساعت های هوشمند سامسونگ خواهد بود. با ترنجی در بررسی این خبر همراه باشید.

با افشای جزئیات قیمت ساعت های هوشمند جدید سامسونگ، حالا اطلاعات بیشتری نیز در مورد سری گلکسی واچ 5 سامسونگ قبل از رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در 19 مرداد ماه به صورت آنلاین منتشر شده است.

تاریخ رویداد آنپکد آینده سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4 مشخص شد: 19 مرداد 1401

از یک طرف افشاگر مطرح، آیس یونیورس مدت زمان ماندگاری باتری Galaxy Watch 5 Pro را با یک بار شارژ مشخص کرده است. این ساعت به عنوان جایگزینی برای Galaxy Watch 4 Classic عمل می‌کند. اما از طرف دیگر انتظار می رود که سامسونگ برخلاف Galaxy Watch 4 Classic، ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro را تنها در ابعاد 46 میلی متری بفروشد.

گلکسی واچ 5 پرو می‌تواند عمر باتری 3 روزه داشته باشد

طبق اطلاعات این افشاگر، ظاهراً Galaxy Watch 5 Pro می تواند تا سه روز عمر باتری را ارائه دهد. بنابراین نسبت به Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic پیشرفت قابل توجهی دارد. برای اطلاع شما کاربران عزیز در ترنجی، شایعه شده است که گلکسی واچ 5 پرو دارای باتری 572 میلی آمپر ساعتی است. این ظرفیت نسبت به باتری 361 میلی آمپر ساعتی که نسخه 46 میلی متری گلکسی واچ 4 کلاسیک به آن متکی است، بسیار بیشتر محسوب می‌شود.

در همین حال، یک افشاگر دیگر قیمت‌ های اروپایی ادعایی را برای هر دو مدل خانواده گلکسی واچ 5 سامسونگ کشف کرده است. برچسب های قیمت را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. بر اساس آنها گلکسی واچ 5 حداقل برای مدل های بلوتوث 10 یورو ارزان تر از گلکسی واچ 4 سامسونگ خواهد بود. در مقایسه، به نظر می‌رسد که اما گلکسی واچ 5 پرو حدود 30 یورو گرانتر از نسخه کلاسیک گلکسی واچ 4 با بلوتوث باشد.

قیمت سامسونگ گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو در اروپا

قیمت سامسونگ گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو در اروپا

شاید در نگاه اول این موضوع افزایش قیمت چندانی را نسبت به گلکسی Watch 4 Classic نشان ندهد. اما می‌دانیم که انتظار نمی‌رود سامسونگ مدل 42 میلی متری را عرضه کند. بنابراین، گلکسی واچ 5 پرو در واقع می‌تواند 60 یورو گرانتر از گلکسی Watch 4 Classic در سطح پایه باشد. به نقل از منبع، سامسونگ سری گلکسی واچ 5 را در کنار گلکسی Buds 2 Pro، گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 در رویداد بزرگ 19 مرداد ماه 1401 معرفی خواهد کرد.

 

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت ساعت های هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری