حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری حجیم برای نسخه بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ سامسونگ در نظر گرفته شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، سامسونگ

ساعت‌های هوشمند سامسونگ جزو برترین محصولات بازار در این رده هستند و هر سال نیز بهبودهای زیادی نسبت به نسل قبلی تجربه می‌کنند. در همین رابطه بر اساس اخبارهای منتشر شده گویا یک باتری حجیم برای نسخه بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ سامسونگ در نظر گرفته شده است. با ترنجی همراه باشید.

باتری حجیم برای نسخه بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ سامسونگ می‌تواند یک دلیل خوب برای خرید این گجت باشد

امروزه ساعت‌های هوشمند از نظر عملکرد کلی و فواید جانبی، قطعا از شروع ساده و بی‌حساب و کتاب خود از حدود یک دهه پیش فاصله زیادی گرفته‌اند. اما هنوز یک چیز بزرگ وجود دارد که تولید کنندگان برتر دنیا باید به طور جمعی روی بهبود آن کار کنند و آن هم احتمالاً چیزی جز باتری نیست. در حالی که شرکت‌هایی مانند گارمین اغلب جدیدترین دستگاه‌های پوشیدنی خود را با قابلیت دوام چند هفته‌ای باتری (به‌جای چند روز) تبلیغ می‌کنند، اما متاسفانه دو فروشنده بزرگ ساعت‌های هوشمند جهان (اپل و سامسونگ)، هر دو در یک مسیر بسیار متفاوت هستند.

اخبار جدید به اندازه باتری گلکسی واچ 5 اشاره دارند: احتمالاً 276 میلی آمپر ساعت

اگرچه ما انتظار نداریم که گلکسی واچ ۵ و اپل واچ سری ۸ امسال در این بخش کاملا حیاتی، تغییر بزرگی به همراه خود داشته باشند، اما درباره سامسونگ تقریبا یا بهتر بگوییم، مطمئنا این شرکت در حال آماده‌ سازی یک بهبود بسیار مهم است که کاربران آن قطعا در دنیای واقعی متوجه آن خواهند شد. گویا گلکسی واچ ۵ دقیقا مانند نسل قبلی خود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود که نسخه اصلی احتمالا با یک باتری ۲۷۶ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد.

باتری حجیم برای نسخه بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ سامسونگ

این نشان دهنده افزایش ظرفیت حدود ۱۲ درصدی در مقایسه با سلول ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی در نسخه کوچک‌تر گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک است و اکنون اندازه باتری ۳۹۷ میلی آمپر ساعتی نسخه بزرگ‌تر گلکسی واچ ۵ نیز تقریبا تایید شده است. اگر این عدد واقعا از نظر تجاری محقق شود و شاهد به کار گیری آن باشیم، باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی واچ ۴ نسخه ۴۴ میلی‌متری به افزایش ظرفیت کمی کمتر از ۱۰ درصد بسنده می‌کند و این به‌هیچ‌ وجه تغییری در رقابت این شرکت ایجاد نمی‌کند، چنین ارتقایی نباید به سامسونگ اجازه دهد تا از این نقطه‌ نظر خاص به مقابله با رقیب همیشگی اپل ادامه دهد.

به گفته PhoneArena، در حالی که ارقامی مانند این به دلیل مواردی مانند بهینه سازی نرم افزاری و پردازنده‌های بسیار متفاوت مورد استفاده دو شرکت همیشه مستقیما قابل مقایسه نیستند، اما اپل واچ سری ۷ نسخه ۴۵ میلی متری در حال حاضر با یک باتری ۳۰۹ میلی آمپر ساعتی در درون خود عرضه می‌شود. اگر تاریخ گذشته را معیاری قرار دهیم، بعید به نظر می‌رسد که این عدد برای اپل واچ سری ۸ رشد زیادی داشته باشد.

سامسونگ گلکسی واچ 5 ممکن است مجهز به حسگر دماسنج مجهز باشد

به این معنی که طرفداران اپل شاید مجبور باشند تا ۱۸ ساعت عمر باتری داشته باشند، در حالی که سامسونگ احتمالا کمی بیشتر از این عدد را ارائه می‌دهد. متأسفانه، این مشخصات باتری اساسا تمام چیزی است که در مورد گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ کلاسیک می‌دانیم، اما با نزدیک شدن به ماه اوت، این مشخصات به تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اگر شاهد یک عمر باتری بهبود یافته در این ساعت هوشمند باشیم، آن را خریداری خواهید کرد؟ معیار شما در خرید یک ساعت هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان