حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو سامسونگ در اولین تصاویر از آن‌ها فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، سامسونگ

تاکنون اطلاعات اندکی پیرامون نسل آینده ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است که شامل دو مدل گلکسی واچ 5 و گلگسی واچ 5 پرو خواهد بود. طبق مشخصات افشاشده تا این لحظه، سامسونگ در این سری، مدل کلاسیک با حاشیه چرخان را به‌طورکامل حذف کرده و جای آن را به مدل پرو داده است. به‌تازگی اما، افشاگر مشهور، Evan Blass، طراحی نهایی گلکسی واچ 5 و 5 پرو را منتشر کرده است که از عدم‌تغییر طراحی در مدل استاندارد و درمقابل، ظاهر زمخت مدل پرو با حاشیه‌های زیاد نمایشگر آن حکایت دارد.

طراحی گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو سامسونگ

Evan Blass صبح امروز نسل آینده ساعت‌های هوشمند سامسونگ را با وضوح بالا در تصاویر سه‌بعدی فاش کرد. این سری با گلکسی واچ 5 که با اسم رمز “Heart” نیز شناخته می‌شود، شروع شده و عمدتاً نسبت‌به مدل واچ 4 که سال گذشته عرضه شد، تغییری نکرده است.

ابعاد این ساعت با توجه به نوشته‌های زیر آن، باید 44 میلی‌متری باشد، اما Blass می‌گوید اندازه 40 میلی‌متری نیز در دسترس خواهد بود.

طراحی گلکسی واچ 5

طراحی گلکسی واچ 5

هر دو مدل استاندارد و پرو به‌جای Gorilla Glass DX از “Sapphire Crystal” استفاده می‌کنند و در انواع LTE نیز در دسترس هستند. از دیگر مشخصات مشترک می‌توان به GPS و گواهی ضد آب 5ATM اشاره کرد. گزارش امروز تأکید می‌کند که این دو ساعت One UI Watch 4.5 را بر اساس wearOS 3.5 اجرا می‌کنند، اگرچه باید دید که آیا این به‌روزرسانی ابتدا برای دستگاه‌های فعلی شامل سری گلکسی واچ 4 منتشر خواهد شد یا خیر.

درحالی‌که Watch 5 معمولی شبیه مدل سال گذشته به‌نظر می‌رسد، Watch 5 Pro همان‌طور که شایعه شده بود، حاشیه چرخان خود را برای چیزی که سامسونگ آن را “حاشیه دیجیتالی” می‌نامد، کنار گذاشته است. بااین‌حال، حاشیه این مدل صاف نبوده، بلکه به سمت داخل خمیده است که احتمالاً به‌دلیل جایگیری بهتر انگشت و دقت بهتر درهنگام کار با ساعت بوده است.

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو با نام رمز «Project X»، به‌جای 46 میلی‌متر (و 44 میلی‌متر) در رنگ‌های تیتانیوم سیاه یا خاکستری تنها در اندازه 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد. این مورد قطعاً ضخیم‌تر از اندازه کوچک‌تر مدل استاندارد بوده و به نظر می‌رسد که از یک سیستم گیره متفاوت به‌جای سگک پین معمولی استفاده می‌کند.

نظر شما پیرامون طراحی طراحی گلکسی واچ 5 و مدل پرو آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی