حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وان پلاس Ace با تراشه Dimensity 8100 و شارژ 150 واتی به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

ما اغلب دیده‌ایم که برندهای زیرمجموعه BBK، به‌طور مشترک مدل‌های جدید از یک دستگاه اصلی را تنها با تغییر نام آن عرضه می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، به‌نظر می‌رسد طراحی وان پلاس Nord CE 2 Lite آینده از Realme 9 Pro قرض گرفته شده باشد و حتی اولین گوشی تاشوی وان پلاس، چیزی به‌جز اوپو Find N با رابط‌کاربری اختصاصی این شرکت نخواهد بود. حال گفته می‌شود که وان پلاس درحال کار بر روی یک مدل جدید با نام OnePlus Ace است که احتمالا نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی Realme GT Neo3 خواهد بود.

گوشی وان پلاس Ace

به‌تازگی، یک دستگاه جدید از سوی وان پلاس در خبرها آمده است که می‌تواند یک مدل تغییرنام‌یافته از Realme GT Neo3 باشد. این گوشی ظاهراً OnePlus Ace نام داشته و یکی از مسئولین ارشد این شرکت، Lin Fenshuo، درحال‌حاضر از این مدل استفاده می‌کند.

Lin Fenshuo اخیرا در حساب رسمی Weibo خود تصویری را به‌اشتراک گذاشته است که منتسب به وان پلاس Ace می‌باشد. علاوه‌بر این، WHYLAB نیز تصویر مرجع یک گوشی هوشمند را به‌اشتراک گذاشته و برگه مشخصات این دستگاه را نیز منتشر کرده است.

طبق اطلاعات مندرج در این برگه، این دستگاه دارای شماره مدل PGKM10 است و با قضاوت بر اساس مشخصات، این دستگاه یک گوشی میان‌رده خواهد بود. توجه داشته باشید که این دستگاه چند هفته پیش در سایت گواهی 3C چین نیز دیده شد.

گوشی وان پلاس Ace

گوشی وان پلاس Ace

OnePlus Ace یا دستگاه PGKM10 دارای یک پنل OLED با ابعاد 6.7 اینچ است. این می‌تواند یک صفحه‌نمایش با سوراخ نمایشگر مرکزی به‌همراه رفرش‌ریت 120 هرتز باشد. گفته می‌شود که این دستگاه از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک قدرت خود را تأمین می‌کند. برای کسانی که نمی‌دانند، این تراشه درحقیقت یک چیپست میان‌رده جدید است که برای اولین بار در Realme GT Neo3 استفاده شد.

تا جایی که به مشخصات دوربین مربوط می‌شود، این گوشی دارای لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 خواهد بود. جزئیات بقیه سنسورهای دوربین فاش نشده است. برای باتری، این دستگاه از یک نمونه 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی بهره می‌برد.

جدای از این، وان پلاس به‌صراحت هیچ جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرده است، بااین‌حال، انتظار می‌رفت که این شرکت به‌زودی یک گوشی هوشمند با تراشه Dimensity 8100 را عرضه کند و این می‌تواند همان دستگاه باشد.

نظر شما درباره‌ی گوشی هوشمند وان پلاس Ace و مشخصات این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی