حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس درحال کار بر روی گوشی تاشو خود با فرم طراحی مشابه با اوپو Find N است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

پس از سه سال سلطه‌ی سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، رفته‌رفته برندهای بیشتری درحال ورود به این حوزه هستند. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده، وان پلاس که اکنون به‌عنوان برند زیرمجموعه‌ی اوپو نیز شناخته می‌شود، درحال آماده‌سازی یک گوشی تاشو جدید است که شباهت بسیاری به اوپو Find N داشته و به‌عبارت‌دیگر، نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی این دستگاه محسوب می‌شود.

گوشی تاشو وان پلاس

گزارشی از pricebaba تأیید می‌کند که کمپانی وان پلاس درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی یک گوشی هوشمند تاشو است که یک «کپی» از Find N اوپو محسوب می‌شود و تنها تفاوت میان آن‌ها، رابط‌کاربری و عرضه گسترده‌تر محصول وان پلاس در بازارهای بین‌المللی است. البته با توجه به اینکه OnePlus و Oppo هم‌اکنون منابع بیشتری از تحقیق‌وتوسعه‌ی خود را با یکدیگر به‌اشتراک می‌گذارند، این موضوع اصلاً تعجبی ندارد.

اگر وان پلاس قرار است Oppo Find N را تغییر نام دهد، مطمئناً خبر خوبی خواهد بود. سال گذشته، زمانی که منتقدان گوشی تاشو Find N را امتحان کردند، تحت تأثیر طراحی و سخت‌افزار آن قرار گرفته و تنها کمی از نرم‌افزار متمرکز بر چین آن عیب می‌گرفتند. انتظار نمی‌رود نسخه وان پلاس از همین دستگاه، هنوز هم رابط‌کاربری پخته‌ای مشابه با نمونه سامسونگ داشته باشد، اما با این وجود یک پیشرفت نسبت به اوپو محسوب می‌شود.

گوشی تاشو وان پلاس

گوشی تاشو وان پلاس

Max J، اطلاعاتی قابل‌اعتماد از اخبار مرتبط با گوشی تاشو OnePlus را تایید کرده و بیان می‌کند که این شرکت چینی درحال کار بر روی دستگاه تاشو مخصوص خود است. بااین‌حال، او می‌گوید که این گوشی به این زودی‌ها به بازار نخواهد آمد.

درهمین‌حال، بد نیست یادآوری کنیم که اوپو Find N دارای مشخصات جذابی ازجمله پنل 7.1 اینچی AMOLED LTPO تاشو با وضوح 1792 در 1920 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز برای نمایشگر داخلی و همچنین پنل 5.49 اینچی AMOLED با محافظ Gorilla Glass Victus برای صفحه خارجی خود است.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده کرده و از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع 33 وات بهره می‌برد. دوربین این دستگاه نیز شامل سه لنز با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم اپیتکال 2 برابر و فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی می‌باشد.

نظر شما پیرامون احتمال عرضه گوشی تاشو وان پلاس با فرم طراحی مشابه با اوپو Find N چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی