حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی بیش از ۲۷۰,۰۰۰ دستگاه Note 11T Pro را در مدت یک ساعت به فروش رسانده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

ردمی Note 11T Pro که چندی پیش در چین رونمایی شد، در اولین فروش خود بسیار موفق عمل کرده است. مدیر کل ردمی یعنی آقای لو ویبینگ، ادعا می‌کند که این کمپانی تنها در مدت یک ساعت توانسته بیش از ۲۷۰,۰۰۰ واحد نوت ۱۱ تی پرو را به فروش برساند.

ردمی Note 11T Pro فروش چشمگیری داشته است

ردمی این روز ها فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. متاسفانه مدیر کل ردمی جزئیات زیادی درباره فروش موفق Note 11T Pro را فاش نکرده است. اما احتمالا عدد اعلامی از سوی این کمپانی مربوط به کل سری نوت ۱۱ تی است. یعنی فروش نسخه پرو پلاس نیز در این آمار لحاظ شده است. با این حال، فروش ۲۷۰,۰۰۰ گوشی هوشمند در یک ساعت چشمگیر است. به نظر می‌رسد که چینی ها واقعا علاقه زیادی به سری ردمی نوت ۱۱ تی دارند.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

امیدواریم که این فروش بالا، شیائومی را وادار کند که سری Note 11T را در بازار های جهانی نیز عرضه کند. در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که این گوشی های هوشمند در خارج از چین نیز عرضه می‌شوند یا خیر. اما حدس و گمان هایی درباره این موضوع وجود دارد. برخی شایعات ادعا می‌کنند که POCO X4 GT و X4 GT Pro در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده نوت ۱۱ تی پرو و ۱۱ تی پرو پلاس خواهند بود. به نظر می‌رسد که شیائومی واقعا از بازی با نام های پیچیده و انتخاب چندین اسم برای یک دستگاه واحد لذت می‌برد(!)

عامل موفقیت سری ردمی نوت ۱۱ تی چیست؟

اگر می‌پرسید چه چیزی باعث موفقیت سری Note 11T در چین شده است، اجازه دهید به سرعت مشخصات آن‌ها را مرور کنیم. Redmi Note 11T Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن FullHD است. تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. دو حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای این تلفن هوشمند پرفروش در نظر گرفته شده است. سه لنز در قاب پشتی نوت ۱۱ تی پرو دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر نیز وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی (اولترا واید و ماکرو) دارند. این گوشی هوشمند به باتری پرظرفیت ۵۰۸۰ میلی آمپری مجهز شده است. نوت ۱۱ تی پرو با شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود و دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

پوکو X4 GT و X4 GT Pro احتمالا نسخه ری‌برند شده سری ردمی نوت 11T هستند

 

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، مشخصات Redmi Note 11T Pro Plus تا حد زیادی مشابه با نسخه پرو است. این گوشی هوشمند اما از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برخوردار بوده و ظرفیت باتری آن به ۴,۴۰۰ میلی آمپر تنزل پیدا کرده است. علیرغم این کاهش ظرفیت اما باید اشاره کنیم که این دستگاه در عوض از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند ‌‌‌. سایر مشخصات کاملا مشابه با Note 11T Pro هستند.

نظر شما درباره سری ردمی نوت ۱۱ تی چیست؟ اگر این گوشی ها در بازار جهانی عرضه شوند، آیا باز هم می‌توانند موفقیت های حال حاضر را تکرار کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی