حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه زودهنگام اندروید ۱۳ برای گوشی‌های سامسونگ بسیار محتمل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، سامسونگ

سامسونگ در زمینه آپدیت گوشی‌های خود، سال‌هاست که برنامه ریزی دقیق و مسنجمی دارد. این روند خوب و مناسب همواره زبانزد همگان بوده است. اما از سوی دیگر، گویا باید شاهد عرضه زودهنگام اندروید ۱۳ برای گوشی‌های سامسونگ باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عرضه زودهنگام اندروید ۱۳ برای گوشی‌های سامسونگ به چه دلیل است؟!

گوشی‌های هوشمند گلکسی احتمالا می‌توانند در سال ۲۰۲۲ خیلی زودتر از حد معمول به اندروید ۱۳ دسترسی داشته باشند. مرحله بتا برای کاربرانی که می‌خواهند آن را تست کنند، احتمالا در ماه جولای آغاز شود. البته این بدان معناست که آن‌ها می‌توانند نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 5.0 را نیز آزمایش کنند.

احتمالا عرضه اندروید ۱۳ تا قبل از پایان سال به این دستگاه‌ها خواهد رسید. همچنین می‌توان عرضه این نسخه از اندروید را همزمان با پیکسل ۷ که در ماه اکتبر عرضه می‌شود دانست. گوشی‌های هوشمند سامسونگ باید از پایان سال ۲۰۲۲ و یا حتی ابتدای سال ۲۰۲۳ به این نسخه اندروید آپدیت شوند. با این حال، فاز بتا می‌تواند خیلی زودتر نیز شروع شود.

اندروید ۱۳ نسخه ۲ پیش نمایش توسعه دهندگان رسما ارایه شد + ویژگی های جدید

منابع موثقی اطلاع داده‌اند که سامسونگ می‌تواند مرحله آزمایش بتای باز خود را برای اندروید ۱۳ و آپدیت One UI 5.0 همراه با آن را تا ماه جولای آغاز کند. اگر اتفاق اخیر را نشانه‌ای بر این موضوع بدانیم، این موضوع باید به آزمایش کنندگان بتا و این شرکت زمان کافی دهد تا سیستم عامل جدید را برای انتشار عمومی در پایان سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی کنند.

وب سایت Sammobile که البته این اولین افشاگری آن نیست، گفته است که مرحله بتا اندروید ۱۳ می‌تواند از اوایل ماه جولای در گوشی‌های هوشمند گلکسی شروع شود. این در حالی است که معمولا فاز بتا تا سپتامبر شروع نمی‌شود. البته این فقط برای کاربرانی است که آن را می‌خواهند تست کنند.

گلکسی‌های سامسونگ می‌توانند زودتر از همیشه نسخه جدید اندروید را دریافت کنند

عرضه زودهنگام اندروید ۱۳ برای گوشی‌های سامسونگ

به گزارش GizChina، عرضه اندروید ۱۳ برای گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ با نسخه جدید رابط کاربری این شرکت یعنی One UI 5.0 همراه خواهد بود. طبق معمول، کاربران بتا باید چند ماه بعد برای ارائه یک تجربه پایدار و مناسب به عموم مردم با اشکالاتی مواجه شوند. همچنین برای توسعه دهندگان مفید است که سازگاری برنامه‌های خود را کامل کنند.

SamMobile گفته است که ده‌ها گوشی هوشمند واجد شرایط این نسخه بتا هستند، بنابراین جدیدترین دستگاه‌ها مانند سری گلکسی S22 و حتی گوشی‌های هوشمند تاشو بعدی مانند Z Fold 4 نیز می‌توانند در این فاز حضور داشته باشند. این نسخه بتا باید در سرتاسر جهان در دسترس باشد، اما نه به طور همزمان. سامسونگ همچنان One UI 4.1.1 را توسعه خواهد داد، اما این بار برای اندروید ۱۲. این نسخه از رابط کاربری کمی خاص‌تر است، زیرا برای گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو در نظر گرفته شده است.

به هر حال، این مرحله بتا که قبلا اجرا شد، خبر خوبی برای توسعه دهندگان است زیرا زمان بیشتری برای رفع مشکلات احتمالی خواهند داشت. برای سامسونگ، همچنین تضمین انتشار یک آپدیت پایدار، کامل و بهینه در زمان فرا رسیدن زمان آن است. با این حال، برای جزئیات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان