حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ برای کدام گلکسی ها ارایه می شود؟ + قابلیت ها

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ رابط کاربری جدید One UI 4.1 خود را که با خانواده Galaxy S22 ارایه شد، به دستگاه های بیشتری ارایه خواهد کرد. پرسش اما اینجاست که آپدیت One UI 4.1 سامسونگ برای کدام گلکسی ها ارایه می شود؟ و چه قابلیت هایی دارد؟

آپدیت One UI 4.1

به جز خانواده گلکسی اس ۲۲ گوشی های تازه معرفی شده خانواده گلکسی A یعنی گلکسی A73, A53 و A33 هم با رابط کاربری One UI 4.1 ارایه می شوند. خب این خبر خوبی است اما چه دستگاه های دیگری این آپدیت را می گیرند؟

آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ رسما ارائه شد

دیروز خبر ارایه One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰ را با هم خواندیم. خب مشخصا یکی از گوشی هایی که این آپدیت را دریافت می کند، از پیش مشخص است.

موج اول دریافت آپدیت وان‌یوآی ۴.۱ سامسونگ از قرار زیر است:

  1. ۱- گلکسی زد فولد ۳
  2. ۲- گلکسی زد فلیپ ۳
  3. ۳- سری گلکسی اس ۲۱
  4. ۴- مجموعه قابل توجهی از خانواده گلکسی A (احتمالا سری Galaxy An2)
  5. ۵- تبلت گلکسی S7 FE

موج دوم دریافت آپدیت وان‌یوآی ۴.۱ سامسونگ:

  1. ۱- سری گلکسی اس ۲۰
  2. ۲- گلکسی زد فولد ۲
  3. ۳- گلکسی زد فولد
  4. ۴- گلکسی زد فلیپ
  5. ۵- گلکسی نوت ۱۰
  6. ۶- گلکسی اس ۱۰
  7. ۷- تبلت گلکسی A و S

متاسفانه تاریخ مشخصی برای ارایه این آپدیت مشخص نشده است. با این وجود مشخص است که سامسونگ آپدیت جزئی رابط کاربری خود را به گستره وسیعی از محصولاتش ارایه خواهد کرد.

قابلیت One UI 4.1 سامسونگ

قابلیت One UI 4.1 سامسونگ

قابلیت One UI 4.1 سامسونگ

رابط کاربری One UI 4.1 ویرایشگر عکس بهبود یافته، عملکرد گالری بهتر و همچنین ویجت های بهبود یافته را به همراه دارد. می‌توانید لینک صفحات وب را به یادداشت‌ها اضافه کنید. در دستگاه‌های دارای قلم، می‌توانید یادداشت برداری کنید و سپس در ابزار دیگری تغییراتی در آنها ایجاد کنید.

برخی از قابلیت های وان‌یوآی ۴.۱ از قرار زیر هستند:

۱- قابلیت Google Duo Live Sharing

با برنامه Google Duo، کاربران در هر نقطه از جهان می توانند برای مشاهده تصاویر در گالری همراه با دوستان؛ با قابلیت Google Duo Live Sharing تصویر را از صفحه نمایش دستگاه خود برای مخاطبین نمایش دهند. هنگام برنامه ریزی یک سفر یا در یک کنفرانس ویدئویی کاری؛ امکان اشتراک گذاری پنجره مرورگر یا برنامه یادداشت Samsung Notes مفید خواهد بود.

۲- قابلیت RAW Expert 

با اپلیکیشن Expert RAW دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی اس 21 اولترا و اس 22 می توانند تصاویر خود را به محلی برای اعمال خلاقیت های جذاب تبدیل کنند. این ابزار ویرایش عکس، از کنترل نوردهی و ISO و انتخاب لنز مناسب را به شما می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که عکس را با جزئیات دقیقاً در تلفن هوشمند خود روتوش کنید. نتیجه نهایی از نظر کیفیت بسیار بهتر هستند.

۳- قابلیت “پاک کن” هوشمند

با ابزار بهبود یافته Eraser کاربران می توانند نه تنها اشیاء تصادفی را در پس زمینه حذف کنند، بلکه سایه‌ها و حتی بازتاب‌ها در پنجره‌ها را که یک عکس عالی را خراب می‌کنند هم قابل حذف شدن است. کافی است دکمه “پاک کردن سایه ها” یا “پاک کردن بازتاب ها” را فشار دهید – “پاک کن” هوشمند همه کارهای لازم را انجام می دهد.

۴- اشتراک گذاری راحت عکس

بهینه‌سازی خودکار عکس در One UI می تواند اشتراک‌گذاری فوری تصویر را آسان‌تر کند. خود دستگاه ویرایش های بهینه ای را برای عکس انتخابی ارائه می دهد و سپس آن را ارسال می کنید.

نظر شما درباره رابط کاربری سامسونگ چیست؟ آپدیت One UI 4.1 نصیب شما می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منتظر بودم واسه a51 آپدیت بده ولی هنوز نداده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)