حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Vivo X Note با 12 گیگ رم و اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک‌بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ویوو

پس از شایعات متعدد در هفته‌ای که گذشت ویوو بالاخره به طور رسمی تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید خود، Vivo X Note را تایید کرد. این دستگاه قرار است در کنار Vivo X Fold و Vivo X Pad در تاریخ 22 فروردین ماه 1401 در چین رونمایی و عرضه شود. مشخصات این دستگاه تاکنون چندین بار در ابعاد مختلف افشا شده است. با این حال، این شرکت در مورد مشخصات و ویژگی های رسمی آن همچنان سکوت پیشه می‌کند. اکنون، طبق گزارش منبع، این دستگاه بر روی وبسایت بنچمارک Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و 12 گیگ رم مشاهده شده است. بیایید در ترنجی نگاهی به بنچمارک پرچمدار تازه نفس ویوو بیاندازیم.

بنچمارک Vivo X Note با 12 گیگ رم و اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک‌بنچ ظاهر شد

بنچمارک ‌Vivo X Note

دستگاه پرچمدار ویوو در وبسایت Geekbench با شماره مدل V2170A فهرست شده است. این لیست نشان می‌دهد که مادربرد این دستگاه با اسم رمز «taro» است و نشان می‌دهد از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته ای در قدرتمندترین حالت خود دارای حداکثر سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز و با پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراه است. این لیست همچنین نشان می دهد که این گوشی از 12 گیگابایت رم و از اندروید 12 بهره می‌برد.

بيايید نگاهی به نتایج گیک‌بنچ ویوو ایکس نوت بیاندازیم. این دستگاه در تست تک هسته ای 794 امتیاز و در تست چند هسته ای 3158 امتیاز را کسب می‌کند.

بنچمارک Vivo X Note

بنچمارک Vivo X Note

مشخصات ویوو ایکس نوت

تاکنون شایعات حاکی از آن است که Vivo X Note دارای نمایشگر 7 اینچی آمولد با رزولوشن +Quad HD و با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. برای امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در درون نمایشگر خود دارد. همچنین تصاویر رسمی و تیزر های جدید تایید می‌کنند که این گوشی پرچمدار ممتاز ویوو، دارای صفحه نمایشی از نوع خمیده و با سوراخ پانچ در مرکز خود خواهد بود.

همانطور که پیش از این گفتیم، ویوو X Note توسط  تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 هدایت خواهد شد. همچنین احتمالاً  در سه گزینه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند. تا به اکنون ویوو هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این دستگاه ارائه نکرده است. اما ماژول دوربین گرد موجود در پشت دستگاه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از شرکت سامسونگ با مدل S5KGN1، یک لنز 48 مگاپیکسلی از شرکت سونی با مدل IMX598، یک لنز 12 مگاپیکسلی از سونی با مدل IMX663 و در نهایت یک دوربین 8 مگاپیکسلی از شرکت آمنی‌ویژن با مدل OV08A10 برای زوم 5 برابری اپتیکال است.

 

برای مشاهده سایر ویژگی های این دستگاه خاص ویوو گویا باید تا 22 فروردین ماه یا حداقل چند روز آینده صبر کنید، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری