حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A51 اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ شد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

شاید آنقدرها که آیفون با پورت USB C کارا به نظر می آید اما یک موبایل اندرویدی با پورت لایتنینگ خیلی کاربردی نباشد. با این حال هیچ چیز نمی تواند جلوی خلاقیت افراد پیشرو را بگیرد. در نتیجه کنجکاوی یکی از همین افراد باید بگویم که سامسونگ گلکسی A51 اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ شد!

پورت لایتنینگ روی گلکسی A51

گوشی هوشمند گلکسی A51 سامسونگ برای داشتن یک پورت لایتنینگ تغییر داده شده است. خبر خوب این که گلکسی A51 سامسونگ می تواند از پورت لایتنینگ هم به عنوان درگاه شارژ و هم به عنوان درگاه انتقال داده عمل کند. شخصی که پورت لایتنینگ را روی Galaxy A51 ایده‌پردازی و پیاده سازی کرده کن پیلونل است، همان کسی که اولین بار یک پورت USB-C را به آیفون اضافه کرد.

پورت لایتنینگ روی Galaxy A51 با قابلیت شارژ و انتقال دیتا

پورت لایتنینگ روی Galaxy A51 با قابلیت شارژ و انتقال دیتا

پورت لایتنینگ پایه اصلی آیفون‌ها، آیپدها و چندین دستگاه دیگر از اکوسیستم اپل است. آیفون‌های اپل با پورت شارژ USB-C عرضه نمی‌شوند، اما Pillonel سال گذشته توانست یک آیفون را با پورت USB C ارایه کند.

اولین آیفون جهان با پورت USB-C به‌جای لایتنینگ سرانجام به واقعیت پیوست

Pillonel یک ویدیوی نمایشی کوتاه از تبدیل سامسونگ Galaxy A51 به اولین گوشی هوشمند اندرویدی با پورت لایتنینگ ارائه کرد. این متخصص فناوری نوید یک ویدیوی دقیق تر از این تحول را می دهد که می تواند روشنگر روش او باشد. با این حال، حداقل می توان گفت که سودمندی این تغییر بسیار کم است. توسعه دهنده اصرار دارد که پس از ساخت آیفون USB-C قصد دارد تعادل را در جهان ایجاد کند.

 

حضور پورت لایتنینگ روی Galaxy A51 یا هر گوشی اندرویدی دیگر به شما امکان می دهد که از کابل لایتنینگ برای شارژ یا انتقال داده استفاده کنید. معمولا اکوسیستم USB C به دلیل گسترده تر بودن یک انتخاب معقول تر است اما این توسعه دهنده بیشتر به فکر توازن است!

نظر شما درباره یک گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من تو چندتا سا.یتای دیگه آپدیت اندروید ۱۲ A51 رو خوندم که سه روز پیش منتشر شده پس چرا اینجا خبرشو نذاشتید؟

ali karimi

سلام، خب کلی بخوای حساب کنی از لحاظ کارکرد فرقی بین لایتینگ وusb c نیستش، حااا این اقا تو فکر توازن بود اینطور حرفها اون جای خود داره، ولی کلا پورت لایتینگ رو همه با ایفون میشناسن و micro usb اول و بعدش usb c رو با اندروید میشناسن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)