حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

چند ماهی از عرضه به‌روزرسانی برای گلکسی A51 می‌گذرد و زمان آن فرا رسیده است که یک آپدیت جدید داشته باشیم. سامسونگ به‌تازگی شروع به عرضه به‌روزرسانی جدید برای گلکسی A51 کرده که یک پچ امنیتی جدید را برای گوشی میان‌رده 2019 به همراه دارد. آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ پچ امنیتی ماه گذشته میلادی را به آن اضافه خواهد کرد.

آپدیت جدید گلکسی A51

اگرچه سامسونگ پچ امنیتی اکتبر 2022 (ماه جاری میلادی) را برای تعداد کمی از دستگاه های خود ارایه کرده است اما گلکسی A51 در میان آنها نیست. در عوض، این گوشی میان رده اکنون پچ امنیتی سپتامبر 2022 را دریافت می کند. این آپدیت در حال حاضر برای مدل SM-A515F این دستگاه و در روسیه ارائه شده است.

این به‌روزرسانی دارای نسخه A515FXXS5FVI1 بوده و فقط شامل وصله امنیتی جدیدتر است. در حقیقت این یعنی هیچ ویژگی جدید دیگری وجود ندارد که منتظر آن باشیم. با این حال بهبود امنیت چیز بدی هم نیست، به خصوص برای یک گوشی میان رده قدیمی از سال 2019.

آپدیت گلکسی A51

آپدیت گلکسی A51

به‌روزرسانی ماه سپتامبر بیش از دوجین آسیب‌پذیری، از جمله خطاهای دسترسی به حافظه در عملکردهای مختلف و اشکالی را که به مهاجم اجازه می‌دهد از راه دور تماس‌های اضطراری را وصل کند، برطرف می‌کند.

در دسترس بودن این آپدیت باید به زودی در کشورها و مدل‌های بیشتری ارائه شود. شما گلکسی A51 دارید؟‌ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)