حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ با وصله امنیتی ژانویه ٢٠٢٢ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ طی ماه‌های گذشته، پیش از شروع ماه‌های میلادی جدید، وصله امنیتی ماه جدید را ارائه کرده است که این می‌تواند خیلی هم خوب باشد. این بار، آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ با وصله امنیتی اولین ماه سال ٢٠٢٢ میلادی ارائه شده است. این در حالی است که هنوز در سال ٢٠٢١ میلادی هستیم!

آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد

گلکسی A51 بیش از دو سال پیش به عنوان یک گوشی محبوب از سامسونگ معرفی شده بود.

 

سامسونگ گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) با دوربین چهارگانه و اندروید ۱۰ مجهز به اگزینوس ۹۶۱۱ رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارش XDA Developers، در حالی که هنوز چند روزی با شروع اولین روز سال ٢٠٢٢ میلادی فاصله داریم، اما سامسونگ وصله امنیتی مربوط به ماه ژانویه سال ٢٠٢٢ را رسماً برای گوشی میان رده دو سال پیش خود منتشر کرده است! این اولین باری نیست که سامسونگ وصله امنیتی مربوط به ماه میلادی جدید را پیش از آغاز آن منتشر می‌کند. چرا که این اتفاق، برای گلکسی A50 و گوشی‌های دیگری از سامسونگ نیز به وقوع پیوسته بود. در واقع، سامسونگ این کار را از اوایل سال ٢٠٢١ میلادی انجام داده است. این روند، به طور مستمر ادامه پیدا کرده است و این بار، نوبت به گلکسی A51 سامسونگ رسیده است تا برای اولین بار، وصله امنیتی سال ٢٠٢٢ را پیش از از آغاز شدن آن دریافت کند. همان طور که منابع نزدیک به سامسونگ گزارش می‌دهند، آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ شامل یک سری از بهبودها و صد البته، وصله امنیتی ژانویه ٢٠٢٢ می‌شود.

نسخه نرم افزاری آپدیت جدید گلکسی A51 سامسونگ، A515FXXU5EUL3 است. این به روزرسانی، هم اکنون برای کاربران گلکسی A51 در کشورهای مالزی و روسیه قابل دسترسی می‌باشد. سامسونگ معمولاً به روزرسانی‌های امنیتی زود هنگام را برای دستگاه‌های پرچمدار خود انتشار می‌دهد. اما در برخی مواقع، گوشی‌های ارزان‌تری مانند گلکسی A51 نیز این گونه به روزرسانی‌ها را هم دریافت می‌کنند. به همین ترتیب، به روزرسانی وصله امنیتی ژانویه ٢٠٢٢ برای گوشی‌های سری Galaxy S21، گلکسی نوت ٢٠، گلکسی S20 و… نیز عرضه خواهد شد.

باید بگوییم که اگر ساکن مالزی و یا روسیه هستید و گوشی شما گلکسی A51 است، می‌توانید همین الان به تنظیمات و بخش به روزرسانی نرم افزاری دستگاه خود مراجعه کرده و آپدیت جدید گلکسی A51 را بارگیری و نصب نمایید. اگر هم ساکن کشورهای نام برده نیستید، می‌بایست چند روزی را بیشتر صبر کنید تا این به روزرسانی امنیتی جدید برای Galaxy A51 شما نیز منتشر شود.

در این بین، اجازه بدهید تا مروری کلی بر مشخصات Galaxy A51 نیز داشته باشیم. این گوشی که کمی بیش از دو سال پیش روانه بازار شده بود، از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD، حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر، تراشه ١٠ نانومتری Exynos 9611 و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی، چهارگانه است و حسگر تصویر اصلی، وضوح ۴٨ مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری دستگاه، برابر با ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ١٠ پیش فرض عرضه شد و بعداً آپدیت اندروید ١١ را نیز دریافت کرد.

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید سامسونگ گلکسی A51 چیست؟ آیا این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️