حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A51 در ایران با One UI 4.1 رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سامسونگ

گلکسی A51 یک میان رده پرطرفدار از اواخر سال ۲۰۱۹ است و با اندروید ۱۰ ارایه شد. این گوشی فروش خیلی خوبی هم در کشورمان داشت. خبر جذاب امروز این است که آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A51 در ایران با One UI 4.1 رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A51

سال گذشته آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A51 تقریبا ۲ ماه زودتر از این تاریخ در ایران ارایه شد که سرعت بسیار خوبی بود. امسال اما به دلیل ارایه شدن گوشی های جدید و یک سال قدیمی تر شدن Galaxy A51 کمی دیرتر آپدیت اندروید ۱۲ آن را ارایه کرده اند که البته باز هم در مقایسه با رقبای هم دوره خودش خیلی خوب است.

امروز یکی از کاربران ترنجی به نام “محمد مهدی” به ما خبر دادند که Galaxy A51 ایشان در ایران آپدیت One UI 4.1 با اندروید ۱۲ را دریافت کرده است.

همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، حجم آپدیت Android 12 گلکسی A51 سامسونگ با رابط کاربری وان یوآی ۴.۱ برابر ۱.۹ گیگابایت است:

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A51 در ایران

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A51 در ایران

این آپدیت همراه با وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی April 2022 است. همچنین قابلیت بحث برانگیز GoS یا بهینه سازی بازی هم به صورت پیش فرض غیرفعال شده تا محدودیتی در پردازش برای بازی ها وجود نداشته باشد.

قابلیت رم مجازی سامسونگ با نام Ram Plus نیز در این آپدیت ارایه شده که تا ۶ گیگابایت ارتقا حافظه رم (با استفاده از حافظه داخلی) را ممکن می کند. ارایه قابلیت های جدید برای گوشی های نسبتا قدیمی می تواند قابل تحسین باشد.

شما گلکسی A51 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ آن را دریافت کردید؟

 

سامسونگ گلکسی A51 اولین گوشی اندرویدی با پورت لایتنینگ شد!

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ با Android 13 برای کدام گوشی ها ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فعلا که تا این دو روز روون بوده ظاهر کلا عوض شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)