حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری پابجی موبایل و بخش اکسپریای سونی برای مسابقات Esports 2022

همکاری شرکت‌های مختلف برای حضور در رویدادهای بزرگ موضوع جدیدی نیست و از سال‌ها قبل چنین مواردی را شاهد بوده‌ایم. اما همکاری پابجی موبایل و بخش اکسپریای سونی برای مسابقات Esports 2022 قطعا رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همکاری پابجی موبایل و بخش اکسپریای سونی

از بین تمام شرکت‌هایی که خط تولید گوشی‌های هوشمند را به‌طور خاص برای گیمرها راه‌اندازی کردند، شرکت کرافتون، که غول پشت پابجی موبایل است، سونی را به عنوان شریک رسمی خود در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی ۲۰۲۲ (Esports 2022) انتخاب کرده است. البته، گوشی‌های اکسپریا سونی بیش از حد نیاز برای اجرای PUBG Mobile قدرتمند هستند، اما هیچ کدام رسما به عنوان یک گوشی مخصوص بازی تبلیغ نشده است.

امروز شرکت Krafton از طریق اینستاگرام خود اعلام کرد که بخش اکسپریای سونی، شریک رسمی گوشی‌های هوشمند برای مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی این شرکت در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. بدیهی است که به عنوان بخشی از این مشارکت، سونی مدل‌های مختلف Xperia را برای تیم‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده در مسابقات جهانی پابجی موبایل در رویداد Esports 2022 عرضه خواهد کرد.

همکاری پابجی موبایل و بخش اکسپریای سونی

هیچ اشاره ای به اینکه کدام گوشی در این مسابقات در اختیار بازیکنان حرفه‌ای PUBG Mobile قرار می‌گیرد، وجود ندارد. اما فرض بر این است که قدرتمندترین گوشی‌های این شرکت مانند Xperia 1 III و Xperia 5 III خواهند بود. اگرچه PUBG Mobile آنقدرها هم نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی نیست، اما بازیکنان حرفه‌ای از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز سود زیادی خواهند برد زیرا فریم ریت بیشتری را هنگام تجربه این بازی دریافت خواهند کرد.

به گفته PhoneArena، هر دو گوشی اکسپریای سونی که ذکر کردیم دارای نمایشگرهای بزرگ OLED هستند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و برای بازی‌های شوتر مناسب هستند. صرف نظر از این، خوب است بدانید که سونی مایل به سرمایه گذاری بیشتر در تجارت موبایل خود است. این موضوع نشان دهنده آن است که این غول ژاپنی هنوز قصد تسلیم شدن در بازار موبایل را ندارد.

نرخ به روزرسانی صفحه نمایش چیست؟

رایگان شدن نسخه PC پابجی به زودی؟

اگرچه همانطور که می‌دانید سونی بخاطر مشکلات زیاد مالی، مجبور به ترک چندین بازار مهم شد. اما هنوز هم احتمال بازگشت مجدد این شرکت به این بازارها وجود دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا موضوع همکاری کرافتون و سونی می‌تواند دلیلی بر تصمیم و عزم جدی سونی جهت بازگشت به دنیای موبایل باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان