حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی PUBG New State رسماً منتشر شد + لینک دانلود برای پلتفرم‌های مختلف

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار، بازی، برترین‌های ترنجی

پابجی موبایل، محبوب‌ترین بازی سبک بتل رویال در پلتفرم موبایل است. حال در ادامه سبک این بازی، پابجی New State ارائه شده است. امروز، بازی PUBG New State به صورت رسمی منتشر شد. در ادامه، در مورد چگونگی نصب و جزئیات این بازی صحبت می‌کنیم.

بازی PUBG New State به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

چندی پیش گفتیم که پابجی New State در تاریخ ٢٠ آبان برای iOS و اندروید منتشر می‌شود.

 

تاریخ عرضه بازی PUBG: New State برای اندروید و iOS رسما مشخص شد: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ + تیزر رسمی جدید

 

در نهایت، امروز ٢٠ آبان فرا رسید. به گزارش Gizmochina، پابجی New State چند ماه قبل معرفی شد. در نهایت، امروز این بازی برای دانلود به صورت عمومی و در مناطق مختلف در دسترس قرار گرفت. البته توجه داشته باشید که نسخه iOS، هنوز قابل دانلود نیست. با این وجود، انتظار داریم که تا اواخر امروز، این بازی از فاز پیش ثبت نام خارج شود.

نسخه جدید پابجی را می‌توانید از Play Store و Galaxy Store سامسونگ دانلود کنید. اما اجازه بدهید در مورد حداقل سخت افزار مورد نیاز این بازی صحبت کنیم. برای نصب این نسخه، گوشی اندرویدی شما نیازمند برخورداری از حداقل ٢ گیگابایت حافظه رم و نسخه اندروید ۶ به بعد است. برای کاربران آیفون و آیپد نیز نسخه‌های جدیدتر از iOS 13 به بعد پیشنهاد شده است. حجم دانلود بازی برای اندرویدی‌ها ١.۴ گیگابایت است. اما اگر دستگاه شما اپل است، حجم بازی به ١.۵ گیگابایت می‌رسد.

اگر اطلاع ندارید، باید بگوییم پابجی New State یک بازی سبک بتل رویال است که توسط استودیوی پابجی ساخته شده است. این در حالی است که چند ماه پیش نیز بازی BGMI برای هندی‌ها منتشر شد. با این تفاوت که New State در دسترس عموم مردم جهان است.

مانند قبل، پابجی New State نیز رایگان است. این نسخه، دارای محیط شهری مدرن‌تر و شلوغ‌تر است. به نظر می‌رسد که این بازی دقیقاً نسخه گسترش یافته PUBG Mobile با اسلحه‌ها و وسایل نقلیه آینده نگرانه و پیچیده‌تر است. کمپانی Krafton این بازی را یکی از واقع گرایانه‌ترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های موبایلی تا به امروز نامیده است. همچنین آن‌ها قول داده‌اند که سیستم‌های ضد تقلب و یا همان Anti Cheating را در بازی به کار بگیرند. پس از تمام این‌ها، به سراغ لینک دانلود بازی PUBG New State از مراجع مختلف می‌رویم. در مورد دانلود نسخه iOS، همان طور که گفتیم فعلاً شما نمی‌توانید این بازی را دانلود کنید. اما تا چند ساعت دیگر، اپ استور را چک کنید تا از انتشار نهایی بازی مطلع شوید.

📥📥 لینک دانلود پابجی New State از Play Store 📥📥

📥📥 نصب و دانلود بازی از Galaxy Store 📥📥

📥📥 بارگیری PUBG New State از App Store اپل 📥📥

نظر شما در مورد این نسخه از پابجی موبایل چیست؟ آیا شما مایل به نصب آن هستید؟ این بازی را بیشتر می‌پسندید یا پابجی را؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بازی خوبیه تستش کردم یه سری ایرادات داره بر طرف بشه میترکونه…

Mahdi

بریم دانلود کنیم

reza.a.b

سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم ولی متاسفانه میزنه بازی متوقف شده است میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

moharahi

گرافیک خوبی داره خدایی خصوصا اینکه رو ۱۲۰ فریم اجرا میشه عالیه خیلی روون ، ولی خوب واس کسی که کالاف باز بوده سخته اولش ، یکم ادم سردرگم میشه

moharahi

گرافیک خوبی داره خدایی خصوصا اینکه رو ۱۲۰ فریم اجرا میشه عالیه خیلی روون ، ولی خوب واس کسی که کالاف باز بوده سخته اولش ، یکم ادم سردرگم میشه!

بریم دانلودش کنیم❤😈😎

ممد بمولا

رو 9اس به سختی اجرا میشه فک کنم 🙁

ali_s

میشه نوت هشت پرو خوب آورد

علی شیخ زاده

خوشم نیومد 😐 همون پابجی موبایل بیشتر میپسندم

ali_s

بازی خیلی خوب و روونیه فقط گرافیکو کمترین حالت بزاری غیر قابل تحمله خیلی شکل بازی داغون میشه

m.

بخدا خیلی مسخره اس پابجی عادی خیلی بهتر از اینه میشه گفت ترکیب بسیار سمی از فریفایر و کالاف و پابجیه نصب نکنید منم گول تیزراش رو خوردم وگرنه ارزش نصب نداره درضمن روی نوت۹ اس رم۶ خیلیم خوب اجرا میشه فقط ارزش نصب رو نداره

m.

خیلی مسخره اس پابجی عادی خیلی بهتر از اینه میشه گفت ترکیب بسیار سمی از فریفایر و کالاف و پابجیه نصب نکنید منم گول تیزراش رو خوردم وگرنه ارزش نصب نداره درضمن روی نوت۹ اس رم۶ خیلیم خوب اجرا میشه فقط ارزش نصب رو نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️