حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سونی برای ۳ دستگاه جدید ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سونی

شاید عملکرد سونی در زمینه ارائه آپدیت Android 13 را نتوان یک عملکرد مثال‌زدنی دانست اما قطعا یکی از سریع‌ترین برندهای اندرویدی در این زمینه بوده است. نزدیک به ۴۰ روز پیش بود که آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ و اکسپریا ۵ مارک ۴ رسما عرضه شد. امروز اما این آپدیت اندروید ۱۳ سونی برای ۳ دستگاه جدید ارائه می‌شود.

آپدیت اندروید ۱۳ سونی

خبر خوب این است که سونی به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای سه گوشی دیگر خود ارائه کرده است. این محصولات شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- اکسپریا ۱ مارک ۳
  2. ۲- اکسپریا ۵ مارک ۳
  3. ۳- اکسپریا پرو آی

اگر به یادداشته باشید Xperia 1 III و Xperia 5 III اوایل سال گذشته با اندروید 11 معرفی شدند و اوایل سال جاری به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند. Xperia Pro-I که اکتبر گذشته رونمایی شد هم با اندروید 11 نیز شد.

سونی اعلام نکرده است که چه کشورهایی به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند، اما اگر اعلان به‌روزرسانی دریافت نکردید، می‌توانید در عرض یک یا دو هفته آن را به صورت دستی در تلفن‌های هوشمند خود بررسی کنید.

تغییرات رایط کاربری سونی در اندروید ۱۳ خیلی مشخص نیست. آنطور که عادت داریم Sony رابط کاربری نزدیک به اندروید خام را ارائه می‌کند و شاید در اندروید ۱۳ هم همین روال ادامه داشته باشد و تغییرات نسبت به اندروید خام به نرم افزار دوربین محدود شود.

شما از اکسپریاهای سونی دستگاهی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)