حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زمینه اپل iPhone SE 2022 را از اینجا دانلود کنید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

تصویر زمینه جدید همیشه حذاب است. آیفون SE 2022 اپل چند روز پیش رسما معرفی شد و این دستگاه چند والپیپر اختصاصی دارد. اگر آن ها را دوست دارید می توانید تصاویر زمینه اپل iPhone SE 2022 را از اینجا دانلود کنید.

تصاویر زمینه اپل iPhone SE 2022

والپیپرهای آیفون SE 2022 به شکلی طراحی شده که حاشیه نمایشگر بسیار بزرگ لبه بالا و پایین این دستگاه را کمتر نشان بدهند.به تصویر زمینه جدید اپل شامل چند ستون ایستاده با گرادیانت رنگی کلی است که در تصاویر زیر می بینید. برای دانلود هر کدام در کیفیت بالا، روی لینک پایین آن ها تپ کنید:

دانلود والپیپر iPhone SE 2022 – شماره ۱

دانلود والپیپر iPhone SE 2022 – شماره ۲

دانلود والپیپر iPhone SE 2022 – شماره ۳

اپل در مورد آیفون SE جدید تغییرات چندانی را اعمال نکرده، اما نکته این محصول همین است. هدف بازار این آیفون مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگانی است که به‌دنبال کمترین هزینه ممکن آیفون هستند درحالی‌که از یک دستگاه قدرتمند نیز بهره می‌برند.

همان‌طور که گفتیم، آیفون SE جدید اپل همان طراحی قدیمی آیفون 8 و آیفون SE نسل دوم با نمایشگر 4.7 اینچی IPS و پنل 60 هرتز، به‌همراه محافظ نمایشگر سرامیک شیلد را داراست. هیچ‌چیز در مورد طراحی خارجی تغییر نکرده است. نسل سوم آیفون SE از همان طراحی شیشه‌ای آلومینیومی با لبه‌های 2.5D و حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر بهره می‌برد. همچنین این گوشی از گواهینامه مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP67 نیز پشتیبانی می‌کند.

آیفون 2022 SE شامل همان تراشه A15 Bionic استفاده‌شده در آیفون 13 و آیفون 13 پرو است. پردازنده 6 هسته‌ای، A15 Bionic در این گوشی به این معنی است که 1.8 برابر سریع‌تر از آیفون 8 می‌باشد. موتور عصبی 16 هسته‌ای، با هدف انجام وظایف یادگیری ماشین، 15.8 تریلیون عملیات در ثانیه را انجام می‌دهد که 26 برابر سریعتر از آیفون 8 است. پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای این گوشی نیز 2.2 برابر سریع‌تر از آیفون 8 می‌باشد.

بنچمارک آیفون SE 2022 اپل این گوشی را بالاتر از گلکسی S22 Ultra قرار می‌دهد

A15 Bionic عمر باتری بهتری را در iPhone SE فراهم می‌کند و با وجود داشتن فرایند فشرده و اتصال 5G، عمر باتری بیشتری نسبت به مدل‌های آیفون قبلی و قدیمی‌تر 4.7 اینچی دارد. آیفون SE همچنین با شارژرهای دارای گواهی Qi برای شارژ بی‌سیم سازگار است و از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین تکی 12 مگاپیکسلی پشتی از همان سنسور قدیمی استفاده می‌کند، اما به‌لطف پردازنده سیگنال تصویر سریع‌تر موجود در A15 Bionic، عملکرد بهتری را در ثبت تصاویر از خود به‌جای می‌گذارد. دوربین سلفی نیز کماکان یکسان باقی مانده و کیفیت تصویر را توسط ISP جدید بهبود می‌بخشد. نسخه نرم‌افزاری حالت پرتره برای هر دو لنز با تشخیص حاشیه‌های لبه بهتر و سرعت پردازش سریع‌تر به‌لطف الگوریتم‌های عکس Neural Engine موجود است.

سیستم دوربین 12 مگاپیکسلی جدید دستگاه همچنین طیف وسیعی از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های عکاسی محاسباتی از جمله Deep Fusion ،Photographic Styles ،Portrait Mode و Smart HDR 4 را ارائه می‌کند.

آیفون 2022 SE اپل رسما معرفی شد: طراحی قدیمی، تراشه A15 با 5G و دوربین بهبودیافته

نظر شما درباره تصاویر زمینه آیفون SE جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چقدر زشت هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)