حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب مگ سیف iPhone SE 2022 اپل را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اگر می خواهید یک موبایل را در سال ۲۰۲۲ و با طراحی کلی سال ۲۰۱۴ بفروشید، بالاخره نمی شود که هیچ پیشرفتی نداشته باشد! می دانیم طراحی iPhone SE 2022 مشابه آیفون ۸ است که آن هم همان آیفون ۶ با قاب شیشه ای پشتی است. با این حال در سال ۲۰۲۲ اپل می خواهد اکوسیستم مگ سیف خود را توسعه بدهد. اپل با خانواده آیفون ۱۲ لوازم جانبی جدید مغناطیسی (آهنربایی) خود را با نام Magsafe رونمایی کرد. گویا این اکوسیستم قرار است در محصولات جدید موبایلی اپل استفاده شود و iPhone SE 2022 هم از این قاعده مستثنی نیست. بیاید با هم قاب مگ سیف iPhone SE 2022 اپل را ببینیم.

قاب مگ سیف iPhone SE 2022 اپل

همانطور در تصویر زیر می بینید، قاب Magsafe آیفون SE 2022 طراحی زیبایی دارد. بخشی از قاب پشتی شفاف است که طراحی قاب پشتی خود گوشی را نشان می دهد. همزمان روی همین بخش شفاف شما دایره مغانطیسی به صورت شیری رنگ آنجا دیده می شود.

رنگ بندی کلی قاب ها شاید به رنگ های خود دستگاه اشاره داشته شاید هم نه، به همین دلیل نمی توان با قطعیت گفت که آیفون اقتصادی جدید اپل در این رنگ ها ارایه می شود.

قاب مگ سیف iPhone SE 2022 اپل

قاب مگ سیف iPhone SE 2022 اپل

همانطور که از قبل انتظار داشتیم، دوربین آیفون اس ای ۲۰۲۲ یک دوربین تکی است. در کنار آن ۲ روزنه دیگر وجود دارد. این دو روزنه مربوط به فلاش LED و میکروفون قاب پشتی برای استفاده دوربین (و دیگر مقاصد) می شود.

دکمه سمت راست قاب هم که مشخص است برای دکمه قفل خواهد بود و در این قاب ها به زیبایی از رنگ کلی محصول متمایز است. نظر شما درباره قاب مگ سیف آیفون اس ای ۲۰۲۲ چیست؟ البته نام دستگاه هنوز قطعی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)