حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم آیفون SE 2022 بیشتر از نسل قبلی خود است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل آیفون اس ای جدید را رسما معرفی کرد. از ویژگی های برجسته آن می توان به تراشه A15، پشتیبانی از 5G، عمر باتری بیشتر، بهبود دوربین و شیشه بادوام تر سرامیک شیلد اشاره کرد. اپل معمولا حجم باتری و حجم حافظه رم را رسما اعلام نمی کند. با این حال ما می دانیم که حافظه رم آیفون SE 2022 بیشتر از نسل قبلی خود بوده و برابر ۴ گیگابایت است.

حافظه رم آیفون SE 2022

به کمک توسعه دهنده اپل آقای موریتز استرنمن تایید شد که نسل سوم آیفون SE دارای 4 گیگابایت رم است. این در مقایسه با 3 گیگابایت رم در مدل قبلی افزایش را نشان می دهد.

بررسی های وی همچنین نشان دادند که نسل ششم آیپد مینی نیز دارای 4 گیگابایت رم بوده که نسبت به نسل قبل یافته است.

به لطف افزایش حافظه رم برنامه های ویرایش عکس و ویدیو می توانند از عملکرد بهتر بهره مند شوند، زیرا می توانند لایه ها و اطلاعات بیشتری را در حافظه رم ذخیره کنند. رم اضافی همچنین می تواند به برنامه ها و صفحات بیشتری که در سافاری بارگذاری شده اند اجازه دهد تا در پس زمینه فعال بمانند.

آیفون SE 2022 شاید بزرگترین برگ برنده اش در تراشه نهفته باشد. در حقیقت اگر A15 را از آن بگیرید دیگر روح از بدنش خارج می شود. اپل با ارایه تراشه وسوسه کننده همچنان می تواند موبایلی که طراحی بسیار قدیمی را در بخش نمایشگر دارد، به خوبی عرضه کند.

آیفون 2022 SE اپل رسما معرفی شد: طراحی قدیمی، تراشه A15 با 5G و دوربین بهبودیافته

نظر شما درباره آیفون اس ای جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BlackPanther

بنظرم انتخاب A15 کار درستی نبوده! جدای داستان تبلیغاتی و این صوبتا، پردازنده‌های یکی دو نسل قبل هم‌ بنظرم SE3 رو میتونستن خیلی خوب هندل کنن و A15 یکم زیاده روی بوده. درست که برای پردازش خیلی SE رو دست بالا میبره ولی در باقی قسمت‌ها بنظرم دست و پای گوشی رو میبنده. همون موتور بوگاتی روی پرایده و سخت افزار ضعیف دست و پای قدرت A15 رو میبنده. واسه همین A14 میتونست با قیمت کمتر همون نتیجه رو بدست بیاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)