حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت وان پلاس با قیمت ۱۵۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

پس از این که دیدیم وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند؛ حالا نوبت به ساعت هوشمند این برند است. ساعت وان پلاس با قیمت ۱۵۹ دلار رسما معرفی شده و می توان گفت که دستگاه مناسبی برای خرید است.

ساعت وان پلاس

به گزارش Theverge سالها طول کشید اما سرانجام ساعت وان پلاس معرفی شد. به این ترتیب OnePlus وارد ساعت هوشمند می شود. ساعت جدید (همانطور که هفته گذشته فاش شد) به جای ظاهری مستطیلی که توسط اپل واچ و مقلدان آن مانند ساعت هوشمند Oppo Watch مشهور است، از طراحی دایره ای برخوردار است که شبیه ساعت مچی معمولی به نظر می رسد.

بدنه وان پلاس واچ از جنس استیل ضدزنگ بوده و در اندازه ۴۶ میلی متری موجود است. روی بدنه از دو دکمه بهره می برد (یکی از آنها دارای نشان وان پلاس است). وان پلاس واچ در دو رنگ نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند وان پلاس به صفحه نمایش OLED در اندازه 1.39 اینچی با چگالی پیکسل 326ppi مجهز است.

مشخصات ساعت وان پلاس

مشخصات ساعت وان پلاس

این ساعت همچنین دارای سیستم شارژر وارپ شارژر وان پلاس برای ساعت هوشمند است که نوید یک هفته عمر باتری با شارژ ۲۰ دقیقه ای می دهد. وان پلاس قول می دهد که این ساعت باید با یک بار شارژ حداکثر دو هفته یا برای کاربران با سنگین تر تا یک هفته دوام بیاورد.

از نظر مشخصات، OnePlus Watch دارای ۱ گیگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و بلندگو داخلی برای مکالمه است. Wi-Fi ، بلوتوث و GPS همه به صورت داخلی اریه می شوند، اما هیچ گزینه ای برای اتصال به شبکه تلفن همراه به صورت مستقل وجود ندارد. وان پلاس واچ از مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای موسیقی است که به شما امکان می دهد حداکثر 500 آهنگ را برای گوش دادن روی هدفون های بلوتوثی خود ذخیره کنید و بعد به آن ها گوش کنید، حتی اگر گوشی همراه شما نباشد.

ویژگی های نرم افزاری وان پلاس واچ

بخش تناسب اندام همچنین قسمت بزرگی از ساعت OnePlus است. این ساعت هوشمند بیش از ۱۱۰ حالت تمرین را ارائه می دهد. ساعت OnePlus می تواند به طور خودکار تمرینات را ردیابی کند. این ساعت همچنین می تواند خواب، استرس، اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب را کنترل کند.

رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند

وان پلاس از Wear OS برای ساعت OnePlus استفاده نمی کند. همانطور که این شرکت قبل از رویداد اعلام کرده بود، از سیستم عاملی به سبک RTOS (مشابه شرکتهایی مانند Fitbit) با یک برنامه همراه استفاده خواهد کرد که به شما امکان می دهد برای دریافت تماس و اعلان به تلفن شما متصل شود. (یک برنامه iOS برای کاربران اپل نیز برای آینده نزدیک وعده داده شده است.)

این انتخاب سیستم عامل بدان معناست که مواردی مانند دانلود برنامه و واچ فیس های سفارشی عمدتا به آنچه OnePlus می تواند در داخل ارایه کند، محدود خواهد شد. بنابراین حداقل در حال حاضر هیچ برنامه شخص ثالثی وجود ندارد. با این اوصاف، برای شروع ده ها گزینه Watchface وجود دارد، بنابراین کاربران تا حدی از انعطاف برخوردار خواهند بود.

اتصال وان پلاس واچ به تلویزیون وان پلاس

 

ساعت OnePlus همچنین می تواند به تلویزیون OnePlus متصل شود و اجازه می دهد تا به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده شود. حتی اگر هنگام تماشای تلویزیون (تلویزیون وان پلاس) به خواب می روید، ساعت می تواند به طور خودکار تلویزیون را خاموش کند، البته نیم ساعت پس از اینکه خواب شما را تشخیص داد.

ساعت وان پلاس با آلیاژ کبالت

وان پلاس واچ با آلیاژ کبالت

این شرکت همچنین یک مدل نسخه محدود ساخته شده از آلیاژ کبالت را معرفی کرد. به گفته آن ها حدودا دو برابر سخت تر از فولاد ضد زنگ است. وان پلاس می گوید که نسخه محدود کبالت “به زودی” عرضه می شود، اما این شرکت هنوز قیمتی را ارائه نمی دهد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

تراشه چیه

Mohammadr

هایلو سولار 21 دلاری میدن 600 و خورده ای.. اینارو هر کی میتونه بخره خوش بحالش😐
ولی عمر باتریش میشه گفت کمه، که البته با این امکانات و صفحه، توقع بیشتری نمیره

Milad7

بسیار عالی و خوش قیمت👻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)