حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ لایت به زودی برای عرضه در بازار های اروپا و آسیا معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی به تازگی گوشی های پرچمدار جدید خود را در بازار های جهانی عرضه کرده است. انتظار می‌رود که یک عضو جدید با پسوند لایت به سری شیائومی ۱۲ بپیوندد. طبق گزارش های جدید، شیائومی ۱۲ لایت احتمالا در آینده ای نزدیک برای عرضه در بازار های اروپا و آسیا، رونمایی می‌شود.

شیائومی ۱۲ لایت به تراشه اسنپدراگون 778G پلاس مجهز می‌شود

برخی منابع ادعا می‌کنند که شیائومی ۱۲ لایت در مراحل توسعه و آزمایش های داخلی قرار دارد. و این شرکت تصمیم دارد که به زودی میان رده مذکور را در بازار های اروپا و آسیا عرضه کند. ادعا می‌شود که رابط کاربری MIUI با نسخه های V13.0.7.SLIMIXM و V13.0.0.24.SLIEUXM با Xaiomi 12 lite مرتبط هستند. چندی پیش نیز ادعا شده بود که Xiaomi 2203129G موجود در پایگاه داده IMEI با نام شیائومی 12 lite به بازار خواهد آمد. شماره مدل کوتاه شده این دستگاه L9 ، و نام رمز آن «taoyao» است‌.

کانسپت رندر Xioami 12 Lite

گزارش جدید ‌‌‌وب‌سایت GizmoChina ادعا های قبلی را تایید کرده و تأکید می‌کند که Xiaomi 12 Lite برخی از مشخصات گوشی های شیائومی سیوی و شیائومی ۱۲ را به ارث خواهد برد. انتظار می‌رود این گوشی با صفحه نمایش خمیده ۶.۵۵ اینچی AMOLED که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد وارد بازار شود. این نمایشگر ویژگی های دیگری مانند سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و نمایشگر همیشه روشن (AOD) را خواهد داشت.

شیائومی ۱۲ لایت در میان داده های IMEI ظاهر شد

انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 778G Plus وظیفه تأمین نیروی پردازشی میان رده آینده شیائومی را بر عهده داشته باشد. ادعا می‌شود که سه لنز دوربین در قاب پشتی شیائومی ۱۲ لایت قرار خواهند گرفت. لنز‌ دوربین اصلی مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل GW3 است‌. متاسفانه اطلاعاتی درباره سنسور دو دوربین دیگر در دست نیست. و تنها می‌دانیم که آن دو برای گرفتن عکس های اولتراواید و ماکرو به کار خواهند آمد. Xiaomi 12 Lite با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران می‌رسد. این گوشی به عنوان جانشین Xiaomi 11 Lite 5G به بازار خواهد آمد.

نظر شما درباره این میان رده آینده شیائومی چیست؟ چه قیمتی را برای شیائومی ۱۲ لایت مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی