حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی ریلمی GT Neo3 در تصاویر زنده این دستگاه فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

انتظار می‌رود ریلمی جی تی نئو ۳ در ماه جاری میلادی رونمایی شود. تا کنون شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند منتشر شده و مشخصات آن را فاش کرده اند. چندی پیش نیز رندر این گوشی هوشمند منتشر شده بود. هم اکنون اما تصاویر زنده ریلمی GT Neo3، طراحی قاب پشتی این دستگاه را نشان می‌دهند.

تصاویر زنده ریلمی GT Neo3 رندر های منتشر شده در گذشته را تأیید می‌کند

تصاویر زنده ریلمی GT Neo3 طراحی این دستگاه را فاش می‌کنند. جالب است بدانید تصاویری که امروز منتشر شده، با رندر های این دستگاه کاملاً مطابقت دارد. ماژول دوربین تلفن هوشمند آینده ریلمی در سمت چپ نیمه بالایی قاب پشتی قرار گرفته است. این ماژول دارای سه لنز بوده که سنسور دوربین اصلی در بالا و دو لنز دیگر نیز در زیر آن قرار گرفته اند. یک فلش LED نیز فضای خالی میان لنز ها را پر کرده است.

تصویر زنده ریلمی GT Neo3

به غیر از طراحی، باید بگوییم که مشخصات GT Neo3 قبلا فاش شده است. این دستگاه با تراشه جدید مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. البته به احتمال زیاد این تلفن هوشمند در نسخه های دیگر، با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوتی نیز عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح Full-HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. سنسور اثر انگشت نیز زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. احتمالا Realme GT Neo 3 با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 برای دوربین اصلی+۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به دست کاربران می‌رسد. احتمالا دوربین سلفی این تلفن هوشمند بالارده نیز رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

Realme GT Neo 2

گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این گوشی با دو نوع باتری متفاوت عرضه می‌شود. نسخه ای با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی + پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی و نوع دیگری با باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی + پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی. جدا از مشخصات، انتظار داریم ریلمی جی تی نئو ۳ با قیمتی معادل ۲,۰۰۰ یوان (معادل ۳۱۶ دلار) وارد بازار چین شود.

رندر GT Neo3 ریلمی به‌همراه مشخصات اصلی آن منتشر شد

نظر شما درباره ریلمی GT Neo3 چیست؟ آیا این دستگاه بهترین تلفن هوشمند در این بازه قیمتی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی