حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Realme GT Neo 3 را با پردازنده دیمنسیتی 8100 در گیک‌بنچ ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

ساعاتی پیش منابع بنچمارک Realme GT Neo 3 را با مشخصات کلیدی آن در وب سایت Geekbench منتشر کرده‌اند. همچنین ریلمی تایید کرده است که برای عرضه قریب‌الوقوع GT Neo 3 آماده می‌شود. اگر گزارش های جدید  درست باشد، گوشی ریلمی می‌تواند در نیمه دوم سال 2022 معرفی شود. این گوشی ممکن است در چین و سپس در اواخر سال جاری میلادی در چندین منطقه دیگر عرضه شود. متاسفانه این شرکت فناوری مستقر در شنزن چین، تاریخ دقیق عرضه GT Neo 3 را اعلام نکرده است.

با این وجود، افشای اطلاعات گذشته ادعا می‌کند که این گوشی می‌تواند در ماه مارس یا آوریل 2022 رونمایی شود. طرفداران ریلمی با نفس بند آمده منتظر هستند تا این شرکت هرچه زودتر این گوشی جذاب را معرفی کند. در همین حال اما، بنچمارک Realme GT Neo 3 در وب سایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، این لیست جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را برای ما روشن می کند. برای یادآوری، ریلمی در گذشته برخی از اطلاعات حیاتی درباره این گوشی را نیز فاش کرده بود. بیایید نگاهی به بنچمارک Realme GT Neo 3 با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 8100 در گیک‌بنچ بیاندازیم و مشخصات و سایر جزئیات را بررسی کنیم.

مدیاتک Dimensity 8000 و Dimensity 8100 را معرفی کرد: ۵ نانومتری، بلوتوث ۵.۳ و Wi-Fi 6E

بنچمارک Realme GT Neo 3

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین عضو در سری GT 3 خواهد بود. اکنون، این گوشی قبل از عرضه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. در ابتدا، این لیست نشان می دهد که این تلفن دارای شماره مدل RMX3562 است. علاوه بر این، لیست گیک‌بنچ نشان می دهد که این گوشی دارای یک پردازنده از نوع مدیاتک Dimensity 8100 در زیر بدنه خود خواهد بود. برای یادآوری، پردازنده Dimensity 8100 همراه با پردازنده Dimensity 8000 مدتی پیش رونمایی شد. شرکت چینی ریلمی پیش از این تایید کرده بود که گوشی هوشمند آینده اش با یک پردازنده جدید عرضه خواهد شد. حال مشخص شده است که پردازنده مذکور همام مدیاتک دیمنسیتی 8100 خواهد بود.

جدای از آن، گوشی جدید ریلمی دارای یک پردازنده گرافیکی شایسته Mali-G610 MC6 با سرعت کلاک 2.85 گیگاهرتز است. همچنین، مدیاتک سرعت کلاک چهار هسته ضعیف تر را نیز بر روی 2.0 گیگاهرتز تنظیم نموده است. علاوه بر این، لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی در رابط کاربری خود از اندروید 12 استفاده می‌کند. علاوه بر این، سیستم عامل آن مبتنی بر UI 3.0 خواهد بود. نماینده جدید ریلمی در گیک‌بنچ در تست های تک هسته ای و چند هسته ای این وب سایت، به ترتیب امتیازات 966 و 3901 را برای خود کسب می‌کند. جدای از آن، این لیست وجود 12 گیگابایت رم را نیز تایید می کند. با این حال، ریلمی می تواند یک نوع رم 8 گیگابایتی را نیز در زمان عرضه معرفی کند.

بنچمارک Realme GT Neo 3 در گیک‌بنچ

بنچمارک Realme GT Neo 3 در گیک‌بنچ

مشخصات ریلمی جی‌ تی نئو 3

در بخش عکس‌برداری، Realme GT Neo 3 دارای سه دوربین در پشت خواهد بود. از جمله این دوربین ها می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) اشاره کرد. علاوه بر آن، این گوشی دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تله ماکرو در پشت بدنه خود خواهد بود. این تلفن ریلمی می تواند یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را نیز در نمای جلویی خود جای دهد. همچنین، پنل جلویی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد است که وضوح +Full HD را ارائه می دهد.

علاوه بر اینها، صفحه نمایش به احتمال زیاد نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز را ارائه می دهد و دارای گواهی +HDR10 خواهد بود. همچنین دارای یک سوراخ سوراخ در مرکز بالایی صفحه برای دوربین سلفی است. تیزر جدید Realme GT Neo 3 نشان می دهد که این گوشی انرژی خود را از یک باتری قوی که از شارژ 150 واتی UltraDart پشتیبانی می کند، می گیرد. بنابراین در بخش باتری و شارژر بسیار جذاب خواهد بود.

 

نظر شما راجع به بنچمارک Realme GT Neo 3 چیست؟ امتیازات شایسته‌ای برای یک پردازنده بالارده به شمار می‌رود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری