حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات نمایشگر ریلمی GT Neo3 منتشر شد: مشخصات خوب و حاشيه های باریک‌

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی قرار است گوشی هوشمند ریلمی GT Neo3 را با تراشه دیمنسیتی 8100 در دومین روز از فروردین ماه سال 1401 در بازار چین عرضه کند. روز های اخیر این شرکت برخی از جزئیات کلیدی این گوشی را با کاربران در میان می‌گذارد. اما امروز این شرکت جزئیات نمایشگر ریلمی GT Neo3 را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته ریلمی، هزینه نمایشگر GT Neo3 بسیار بیشتر از صفحه نمایش GT Neo2 قبلی است. صفحه نمایش GT Neo3 پیشرفت های عمده‌ای مانند صفحه نمایش با حاشیه بسیار باریک و رنگ های بهبود یافته را به همراه دارد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای یک حاشيه پایین بسیار باریک 2.37 میلی متری و حاشیه های اطراف بسیار نازک 1.48 میلی متری است.

ادعا می‌شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه این صفحه نمایش 94.2 درصد است که نسبت به ریلمی GT Neo 2 پیشرفت چشمگیری داشته است. علاوه بر این، این صفحه نمایش از نوع انعطاف پذیر است اما بدون خمیدگی استفاده می‌شود. همچنین این نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز و قابلیتی موسوم به “موتور کنترل بازی” با رفرش 1000 هرتزی ارائه می‌شود.

جزئیات نمایشگر ریلمی GT Neo3 منتشر شد: مشخصات خوب و حاشيه های باریک‌

پیشرفت نمایشگر ریلمی GT Neo3 چشمگیر است

این نمایشگر قابلیت پوشش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و از گواهی +HDR10 پشتیبانی می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش از کاهش نور DC پشتیبانی می کند و همچنین دارای کالیبراسیون عالی و دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

به نظر می رسد ریلمی GT Neo3 چیز های زیادی را در برگه مشخصات خود به ارمغان می آورد. تیزر های قبلی تایید کرده بودند که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح +Full-HD خواهد بود. همچنین نمایشگر این گوشی دارای سوراخ پانچ در میانه بالایی خود خواهد بود.

این دستگاه از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 بهره می‌برد و دارای یک تراشه مستقل کمکی نمایشگر است که انتظار می‌رود که هر دو با هم عملکردی عالی ارائه دهند. این گوشی هوشمند همچنین دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 است.

در مورد دوربین‌ها، انتظار می‌رود این دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. در جلوی دستگاه اما یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

به نقل از منبع، انتظار می‌رود این دستگاه باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 150 واتی داشته باشد. ریلمی تایید کرده است که این گوشی تنها در 5 دقیقه، از 0 درصد به 50 درصد شارژ می‌رسد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 اجرا می‌شود و دارای رابط کاربری مخصوص ریلمی خواهد بود.

 

منتظر رونمایی از Realme GT Neo3 هستید؟ مشخصات آن جذاب به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری