حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات بیشتری از Realme GT Neo3 افشا شد: پرچمداری بازی محور با چیپست دیمنسیتی 8100

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی

ریلمی تایید کرده است که با توجه به استفاده از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 در Realme GT Neo3 از کوالکام فاصله گرفته و به سوی مدیاتک حرکت میکند. این چیپست یک تراشه مقرون به صرفه است که همان سطح عملکرد اسنپدراگون 888 را ارائه می‌دهد. در حالی که برخی گزارش‌ های جدید نشان می‌دهند که حتی می‌تواند عملکردی بهتر از تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام داشته باشد. این چیپست جدید بر روی ریلمی GT Neo3 وجود خواهد داشت و این شرکت به تلاش برای تبلیغات برای این گوشی ادامه می‌دهد.

مشخصات بیشتری از Realme GT Neo3 افشا شد: یک پرچمدار بازی محور با چیپست دیمنسیتی 8100

مشخصات Realme GT NEO3

ریلمی GT Neo3 یکی از اولین گوشی‌ های هوشمندی خواهد بود که مدیاتک دایمنسیتی 8100 را برای کاربران عرضه می‌کند. با این حال، این شرکت می‌خواهد روشن کند که این دستگاه فناوری‌ های پیشرفته بیشتری برای ارائه دارد. به عنوان مثال، معاون رئیس شرکت فاش کرد که تراشه دیگری در داخل گوشی وجود خواهد داشت. این تراشه خاص به پردازنده گرافیکی مالی G610 MC6 در درون دیمنسیتی 8100 کمک می‌کند.

به این ترتیب این دستگاه یک نرخ فریم‌دهی پایدار را تضمین می‌کند و در شرایط خاص، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. نحوه عملکرد آن شبیه به MEMC و با تکنولوژی تخمین حرکت و جبران حرکت است. این یک ویژگی است که حرکات با فریم کم را می‌گیرد و یک نسخه با نرخ فریم بالا را تولید می‌کند و معمولاً در برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است. جالب اینجاست که iQOO فناوری مشابهی را با سری iQOO 8 به ارمغان آورد. بنابراین این تصادفی نیست که ببینیم ریلمی رویکردی مشابه را ارائه کرده است.

این تراشه می تواند تا 120 فریم در ثانیه درون یابی حرکتی را انجام دهد تا بهترین استفاده را از نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا ارائه دهد. این ویژگی کمک خواهد کرد تا بازی های سنگین تر را نیز به صورت روان اجرا کنید.

مشخصات بیشتری از Realme GT Neo3 افشا شد: یک پرچمدار بازی محور با چیپست دیمنسیتی 8100

علاقه مندان به بازی‌ های موبایلی می‌دانند که اجرای بدون خلل Genshin Impact برای بسیاری از گوشی ها چقدر می‌تواند سخت باشد. بنابراین، این شرکت از آن برای دست زدن به تبلیغ قابلیت‌ های سخت‌ افزاری ریلمی GT Neo3 استفاده می‌کند.

شایان ذکر است که ریلمی می‌خواهد این گوشی هوشمند را به عنوان یک دستگاه بازی محور معرفی می‌کند. Realme GT Neo3 همچنین ویژگی شارژ 150 واتی را به همراه خواهد داشت . تاکنون، ما این دستگاه را در رنگ آبی و سفید دیده‌ایم. اما ما فرض می کنیم که رنگ های بیشتری با طراحی سنتی تر وجود خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه زمانی گوشی که چیپست پرچمدار مدیاتک رپ داشت میگفتن میانرده ، الان به گوشی با چیپست مبانردش میگن پرچمدار

Mahdi

البته اینکه نویسنده طرفدار مدیاتکه بی تاثیر نیست

Tanha122

لایک پرو مکس

Mahdi

خب اسنپ ۷۷۸ هم در حد اسنپ ۸۵۵ هست اونم پرچمدارحساب میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری