حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر GT Neo3 ریلمی به‌همراه مشخصات اصلی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

چند هفته پیش جزئیات یک گوشی هوشمند رده‌بالا از برند ریلمی با عنوان GT Neo3 Gaming Edition به بیرون درز کرد. اکنون اما، رندر نسخه غیرگیمینگ این دستگاه با نام Realme GT Neo3 منتشر شده است که از مشخصات قابل‌توجهی ازجمله تراشه اسنپدراگون 888 درکنار سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی به‌همراه OIS بهره می‌برد.

رندر GT Neo3 ریلمی

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط OnLeaks و Zollege به‌طور مشترک، این گوشی در تاریخ 31 مردادماه و با برچسب قیمت 25500 روپیه یا بیشتر (340 دلار / 300 یورو) معرفی خواهد شد که نشان می‌دهد هنوز فاصله‌ی بسیار زیادی تا عرضه آن باقی‌مانده است. ما گمان می‌کنیم که این قیمت تغییراتی را به خود خواهید دید زیرا درغیراین‌صورت بسیار پایین می‌باشد. قیمت گوشی Neo2 در زمان رونمایی رسمی از آن از 32000 روپیه شروع شد اما درطول زمان تا 7000 روپیه نیز تخفیف خورد.

انتظار می‌رود مدل استاندارد GT Neo3 از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده کند. Neo2 سال گذشته با اسنپدراگون 870 عرضه شد، بنابراین 888 حتی اگر دیگر جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام نباشد، اما هنوز عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان می‌دهد. در مورد مدل Gaming Edition، شایعه شده است که این نسخه از چیپست Dimensity 9000 استفاده می‌کند، بنابراین ممکن است درواقع سریع‌تر از هر دوی این دستگاه‌ها باشد.

رندر GT Neo3 ریلمی

رندر GT Neo3 ریلمی

در ادامه، مدل جدید دارای ترکیب دوربین ارتقا یافته با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از OIS (در مقابل 64 مگاپیکسلی بدون OIS مدل پیشین) خواهد بود. لنزهای دیگر دوربین اما مانند مدل 2021 می‌باشند؛ به این معنی که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 16 مگاپیکسلی سلفی همراه است. انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی نیز اندازه 6.62 اینچی خود را حفظ کند.

مدل استاندارد از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع تا 65 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعه شده است که نسخه گیمینگ این دستگاه با توان شارژ 120 وات عرضه خواهد شد.

درنهایت نظر شما درباره رندر GT Neo3 ریلمی به‌همراه مشخصات اصلی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی