حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی و طراحی ردمی K50 Pro و K50 Pro+ تأیید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی Redmi K50 Pro و Pro+ در هفته آینده (به طور دقیق تر در هفدهم مارس معادل ۲۶ اسفند) است. هم‌ اکنون برخی از مشخصات کلیدی و همچنین طراحی ردمی K50 Pro و K50 Pro+ به طور رسمی مشخص شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم پرچمداران آینده ردمی چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

برخی از مشخصات کلیدی ردمی K50 Pro تایید شد

ردمی کی ۵۰ پرو و پرو پلاس دارای طراحی منحصر به فردی موسوم به «nano-microcrystalline» هستند. در این طراحی می‌توان کریستال های یخ مانندی را بر روی قاب پشتی مشاهده کرد که بسیار زیبا به نظر می‌رسند. حساب رسمی ردمی در Weibo ویدیویی را منتشر کرد که این افکت را با جزئیات بیشتری به نمایش می‌گذارد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

از مشخصات کلیدی ردمی K50 Pro و Pro Plus می‌توان به برخورداری این دو محصول از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) اشاره کرد. همچنین دو دوربین دیگر نیز در ماژول مستطیل شکل این دو دستگاه قرار خواهد داشت. با آنکه ماژول دوربین پرچمداران آینده ردمی طراحی مستطیل شکلی دارد، اما لنز ها به صورت مثلثی قرار گرفته اند‌.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

شیائومی همچنین تایید کرد که Redmi K50 Pro چیپست مدیاتک Dimensity 8100 را به همراه خواهد داشت. در حالی که مدل Pro+ از تراشه قدرتمندتر Dimensity 9000 استفاده می‌کند. مطابق با گزارش GSMArena، هر دو گوشی Redmi K50 Pro و Pro+ در پایگاه داده Gekbench دیده شدند. K50 Pro (Xiaomi 22041211AC) به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۲ مجهز شده است. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز ۹۳۲ و در تست چند هسته ای امتیاز ۳۶۹۰ را کسب کرد.

امتیازات ردمی کی ۵۰ پرو

ردمی کی ۵۰ پرو پلاس نیز با شماره مدل 22021211RC، در پایگاه داده گیک بنچ مشاهده شده است. این دستگاه نیز مانند برادر کوچک تر خود مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و در بخش تک هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۱۲۴۲ شده است. این تلفن هوشمند در بخش چند هسته ای نیز امتیاز ۴۱۵۰ را کسب کرده است.

تاریخ رونمایی و طراحی ماژول دوربین ردمی K50 به طور رسمی مشخص شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند سری K ردمی چیست؟ آیا این بار نیز باید منتظر قاتل پرچمداران قدرتمندی باشیم که می‌توانند بسیاری از رقبا را کنار بزنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی