حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رکوردشکنی +Redmi K50 Pro با Dimensity 9000 در بنچمارک Antutu

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

پس از Oppo Find X5 Pro دومین گوشی با پردازنده پرچمدار جدید مدیاتک Dimensity 9000 در شرف عرضه است. Redmi امروز اعلام کرد که کنفرانس معرفی محصول جدیدش یعنی سری Redmi K50 را ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. حالا و پیش از معرفی رسمی شاهد رکوردشکنی +Redmi K50 Pro با Dimensity 9000 در بنچمارک Antutu هستیم.

رکوردشکنی +Redmi K50 Pro با Dimensity 9000

یکی از دستگاه هایی که در خانواده ردمی K50 حضور خواهد داشت مدل Dimensity 9000 گوشی Redmi K50 Pro Plus است.

مقامات Redmi از تراشه Dimensity 9000 تعریف می کنند و می گویند که “آغاز اوج گرفتن است”. این شرکت ادعا می کند که عملکرد واقعا قوی بوده و مصرف انرژی “بی رحمانه” بهینه است. بدون شک، این دستگاه ارزش بررسی را دارد و ما انتظار داریم که عملکرد قابل تاملی را ارایه کند.

متعاقباً در یک گزارش شاهد امتیاز بنچمارک AnTuTu این گوشی Redmi با تراشه Dimensity 9000 هستیم. در این تصویر امتیاز ۱.۰۴ میلیونی را در Antutu می بینیم که بسیار زیاد بوده و این تراشه به راحتی در AnTuTu امتیاز بالاتر از یک میلیون را کسب می کند.

امتیاز Antutu ردمی K50 Pro Plus

امتیاز Antutu ردمی K50 Pro Plus

منبع تاکید کرد که Redmi K50 Dimensity 9000 Edition مدل برتر این خانواده است. البته، این ادعا در غیاب نسخه e-Sport گوشی Redmi K50 است که از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند. به گفته منبع Redmi K50 Pro+ تمرکز متفاوتی نسبت به عملکرد نسخه e-sports دارد. با این حال، او نگفت که آیا هر دو دستگاه از نظر عملکرد در یک سطح هستند یا خیر.

رکوردشکنی +Redmi K50 Pro با Dimensity 9000

رکوردشکنی +Redmi K50 Pro با Dimensity 9000

البته نمره بنچمارک تنها یک جنبه توان تراشه است. برای کاربران، تجربه واقعی مهم تر است، مواردی مانند عملکرد بازی و نحوه کنترل حرارت. طبق آخرین داده‌های اندازه‌گیری شده توسط Redmi، گوشی Redmi K50 با تراشه Dimensity 9000 به مدت یک ساعت می تواند بازی Genshin Impact را با نرخ ۵۹ فریم بر ثانیه اجرا کند و دما روی ۴۶ درجه باقی بماند. باید گفت که عموم رقبا دما زیر ۵۰ درجه را تجربه نمی کنند.

با توجه به توان بالای تراشه، نیاز به سیستم خنک کننده قوی هم وجود دارد. اینجا بیش از 4000 میلی‌متر مربع صفحه تبخیر VC برای کنترل دمای تراشه وجود خواهد داشت. این گوشی هوشمند از موتور خطی محور X نیز بهره می برد. برای گوشی های هوشمند غیر بازی، این سیستم دفع گرما بسیار چشمگیر است.

نظر شما درباره بنچمارک ردمی کی ۵۰ پرو پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)