حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CIVI 2‌ را فراموش کنید؛ شیائومی CIVI S نام جانشین جدید آنها خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

چند روز پیش، یک افشاگر مشخصات جانشین شیائومی CIVI، یعنی شیائومی CIVI 2 را فاش کرد. اما حالا او می‌گوید این دستگاه شیائومی CIVI S نام خواهد گرفت. بله امروز افشاگر مطرح چینی ‌Digital Chat Station با اطلاعات بیشتری بازگشته است. او این بار بیان می‌کند که جانشین خانواده CIVI با پسوند “S” معرفی می‌شود. به بیان دیگر، این دستگاه شیائومی CIVI S نام خواهد گرفت.

این افشاگر فاش می‌کند که گوشی هوشمند بعدی CIVI یک ارتقاء کوچک نسبت به نسل اول شیائومی CIVI خواهد بود و ممکن است حرف “S” را در نام خود داشته باشد. Xiaomi CIVI S با نام رمز “K9E” همراه است. این گوشی هوشمند باریک و سبک، با دوربین سلفی به عنوان ویژگی برجسته آن همراه خواهد بود.

شیائومی CIVI S نام گوشی جدید این خانواده خواهد بود

مشخصات شیائومی CIVI S 

علاوه بر این، Xiaomi CIVI S دارای همان صفحه نمایش خمیده با سوراخ پانچی مشابه شیائومی CIVI است. ماژول دوربین عقب نیز بدون تغییر خواهد بود. افشاگر DSC فاش می‌کند که این دستگاه رنگ‌ های سفید درخشان و صورتی را به همراه خواهد داشت.

ما برخی از سایر مشخصات این گوشی هوشمند زیبای شیائومی را در خبر های پیشین داشتیم. از آنها می‌توان به صفحه نمایش اولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز را و همچنین اسنپدراگون 778G+ به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند اشاره کرد.همچنین این گوشی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود خواهد بود. این دستگاه تجربه قابل قبولی از MIUI 13 را ارائه خواهد کرد و احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 ارائه خواهد شد.

به گفته پایگاه خبری Gizmochina، در حالی که ظرفیت دقیق باتری این دستگاه مشخص نیست اما بر اساس شایعات از همان شارژ سریع 55 واتی موجود در نسل اول شیائومی CIVI پشتیبانی می کند. شیائومی ممکن است این گوشی هوشمند را در روز های آینده یا در فروردین ماه 1401 معرفی کند.

در خبر پیشین به خوبی به یاد دارم که به شما کاربران عزیز ترنجی گفتیم که به نظر حداقل روی کاغذ شیائومی CIVI 2 نسبت به شیائومی CIVI، جز در بخش چیپست تغییر خاصی نیافته است. اما امروز با حذف شایعه حضور شیائومی CIVI 2 ممکن است تغییرات جزئی شیائومی CIVI S نسبت به نسل اولیه این خانواده منطقی تر به نظر برسد.

 

تصور شما چیست؟ ممکن است شیائومی تغییرات بیشتری را برای روز معرفی در نظر گرفته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری