حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا شیائومی CIVI 2 در اوایل مهر ماه معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سپتامبر سال گذشته میلادی بود که شیائومی سیوی در کشور چین معرفی شد. این تلفن هوشمند طراحی جذابی داشت و بسیار خوش دست بود. هدف گوشی های هوشمند سری CIVI، جذب کاربران جوان و بانوان است. با توجه به فروش خوب این سری، شکی نیست که شیائومی بخواهد CIVI 2 را نیز به بازار عرضه کند. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات احتمالی این تلفن هوشمند را مرور کنیم.

شیائومی CIVI 2 با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 تا پایان سپتامبر معرفی می‌شود 

پس از موفقیت فروش CIVI 1 و 1S، هم اکنون شیائومی می‌خواهد تا نسل جدید این سری را وارد بازار کند. امروز، اخبار بسیار خوبی در فضای آنلاین منتشر شده است. در گزارش های جدید ادعا می‌شود که شیائومی، احتمالا گوشی هوشمند CIVI 2 را تا پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر) معرفی خواهد کرد. برخی منابع همچنین فاش کرده اند که تلفن هوشمند مورد بحث به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد شد.

شیائومی CIVI 2 در میان داده های MIUI

یک وب‌سایت فعال در حوزه تکنولوژی مدعی شده است که گوشی «Ziyi» که در محیط توسعه نرم افزار MIUI مشاهده شده است، همان‌ Xiaomi CIVi خواهد بود. «Ziyi» در ماه جاری میلادی به روزرسانی MIUI 13 و اندروید ۱۲ را دریافت خواهد کرد! همان‌طور که در تصویر درج شده می‌توان مشاهده کرد، این تلفن هوشمند شیائومی آپدیتی را تا آخر ماه سپتامبر دریافت خواهد کرد. این به روزرسانی با بیلد نامبر V13.0.1.0.SLLCNXM عرضه می‌شود.

Xiaomi CIVI

بسته به روز رسانی مذکور از نوع پایدار است و به زودی عرضه خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد که این کشفیات جدید، نشان دهنده عرضه تلفن هوشمند جدید شیائومی تا آخر سپتامبر هستند. Xiaomi CIVI 1S به تراشه اسنپدراگون 778G+ مجهز شده است. اما گفته می‌شود که در نسخه جدید، این تراشه به اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تغییر پیدا خواهد کرد. این دستگاه همچنین می‌تواند دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. همچنین می‌دانیم که احتمالا شیائومی CIVI 2 به ماژول دوربین سه گانه و شارژر سریع ۶۷ واتی مجهز خواهد شد.

شیائومی Civi 1S با +Snapdragon 778G رسما معرفی شد

یکی دیگر از ویژگی های برجسته شیائومی CIVI 2 می‌تواند حالت های MIUI VLOG آینده باشد. اخیراً، xiaomiui.net کشف کرده است که شیائومی حالت‌های VLOG را به MIUI اضافه کرده است. این ویژگی‌ برای عموم کاربران عرضه نشده، اما به طور کلی باعث افزایش بازتولید رنگ و وجود فیلتر های بیشتر در هنگام فیلمبرداری خواهد شد. Xiaomi CIVI 2 (با نام مذکور) در بازار های خارج از چین عرضه نمی‌شود. اما ممکن است با نام Xiaomi 13 Lite یا Xioami 13 Lite 5G NE وارد بازار های جهانی شود. البته لازم به ذکر است که برخی منابع مدعی شدند که تلفن هوشمند مذکور با هیچ نامی در بازار کشور هند عرضه نمی شود!

نظر شما درباره سری Xiaomi CIVI چیست؟ آیا این تلفن های هوشمند جدید، می‌توانند بانوان و قشر جوان را به سوی خود جذب کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی