حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی CIVI 2 مشخص شد: پنجم مهر ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

اولین گوشی از سری سیوی شیائومی سال گذشته میلادی در چین معرفی شد. از این سری تا کنون دو تلفن هوشمند CIVI و CIVI 1S به بازار عرضه شده است. پس از شایعات فراوان امروز شیائومی، تاریخ معرفی CIVI 2 را مشخص کرد. این تلفن هوشمند در ساعت ۱۴ (به وقت محلی چین) روز ۲۷ سپتامبر (پنجم مهر ماه) معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی CIVI 2 به طور رسمی توسط شیائومی مشخص شده است

پوستری به طور رسمی توسط شیائومی منتشر شده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، قاب پشتی سیوی ۲ طراحی جذابی خواهد داشت. انتظار داریم که شیائومی با انتشار چندین تیزر، طراحی و برخی از مشخصات تلفن هوشمند آینده خود را به اشتراک بگذارد. طبق گزارش ها، شیائومی CIVI 2 دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی OLED خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با توجه به پنل استفاده شده انتظار داریم که سنسور اثر انگشت نیز به زیر نمایشگر برود.

شیائومی CIVI نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 778G تأمین می‌کرد. در نسخه 1S، این تراشه به Snapdragon 778G Plus ارتقاء یافت. هم اکنون شیائومی تصمیم گرفته تا برای جدیدترین گوشی هوشمند سری سیوی از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 استفاده کند. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که در کنار تراشه مذکور، ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 به کار گرفته خواهد شد. احتمالا تلفن هوشمند مورد بحث به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 13 مجهز می‌شود.

گفته می‌شود که دوربین سلفی شیائومی سیوی ۲ رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. در قاب پشتی نیز سه لنز قرار خواهند گرفت. دوربین اصلی سنسوری با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز است. دوربین دیگر از نوع اولترا واید بوده و رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. متاسفانه گزارشات به نوع دوربین سوم اشاره ای نمی‌کنند و تنها وضوح آن را «۲ مگاپیکسل» ذکر کرده اند. از دیگر مشخصات شیائومی CIVI 2 می‌توان به برخورداری از باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری و شارژر ۶۷ واتی اشاره کرد.

شیائومی Civi 1S با +Snapdragon 778G رسما معرفی شد

تا کنون اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی CIVI 2 فاش نشده است. به نظر شما، این تلفن هوشمند آینده شیائومی با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد؟ آیا عرضه این دستگاه به بازار چین محدود می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی