حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از شیائومی CIVI S فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طبق گزارش ها، شیائومی CIVI S در حال توسعه است. این گوشی دومین عضو از خانواده سیوی محسوب می‌شود. این سری از گوشی های شیائومی فقط در بازار چین عرضه شدند. چندی پیش، Digital Chat Station برخی از مشخصات شیائومی CIVI S را فاش کرد. هم اکنون اما مشخصات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است.

شیائومی CIVI S به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی CIVI S دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با لبه خمیده است که وضوح +FHD را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این پنل از فناوری LTPO و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که به طور پیش‌فرض شیائومی سیوی اس به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 مجهز شود.

Xiaomi CIVI

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه (سنسور IMX616) در یک پانچ هول قرار گرفته است. برای دوربین اصلی نیز از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 به‌ همراه لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد شد. ماژول این دستگاه به وسیله یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید (دارای سنسور سونی IMX355) و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم تکمیل می‌شود.

تراشه اسنپدراگون 778G Plus نیروی پردازشی میان رده آینده شیائومی را تأمین خواهد کرد. این دستگاه در دو نسخه با حافظه های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که شیائومی CIVI S دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. این گزارش جدید با شایعات قبلی در تضاد است. برخی گمانه زنی ها در گذشته ادعا می‌کردند که تلفن هوشمند مورد بحث از فست شارژ ۵۵ واتی بهره خواهد برد. همچنین ادعا می‌‌شود که CIVI S شیائومی حداقل در دو رنگ صورتی و سفید عرضه خواهد شد.

شیائومی CIVI 2‌ را فراموش کنید؛ شیائومی CIVI S نام جانشین جدید آنها خواهد بود

با توجه به مشخصات فاش شده شیائومی CIVI S، نظر شما درباره این گوشی میان رده آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی