حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر کپسولی شیائومی Civi 2 تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

سری شیائومی Civi شامل محصولات میان‌رده لوکس این برند چینی می شود. با این که عرضه جهانی ندارند اما محصولات جالبی در این خانواده ارایه می شود. یکی از این محصولات را می‌توان شیائومی سی وی ۲ دانست. امروز در پوسترهای رسمی سوراخ نمایشگر کپسولی شیائومی Civi 2 تایید شده است. بله، مشابه به ایفون ۱۴ پرو به نظر می رسد!

سوراخ نمایشگر کپسولی شیائومی Civi 2

نه اینکه سوراخ نمایشگر کپسولی موضوع جدیدی باشد که اپل آن را به موبایل‌ها بیاورد اما استفاده از آن در وسط لبه بالای نمایشگر و همزمانی حرکت شیائومی این موضوع را در ذهن ما اینجاد می کند که حداقل یک الهام‌گذاری قابل از اپل اینجا صورت گرفته است.

به هر صورت، سری Civi شیائومی راهبرد میان رده لوکس را دارد. این یعنی طراحی، نمایشگر و دوربین جذاب اما با تراشه‌ای میان رده برای آنهایی که خیلی اهل بازی نیستند اما موبایل زیبا می‌خواهند.

با توجه به طراحی نمای جلویی، اگر قیمت مناسبی داشته باشد احتمالا خیلی از قشر جوان به سمت آن بروند و دستگاهی مشابه آیفون ۱۴ پرو در دست بگیرند.

هر چند که دولبه خمیده بودن نمایشگر، فلاش‌های ۲ گانه ۲ رنگ لبه بالا و البته اندازه سوراخ نمایشگر کاملا آن را با iPhone 14 Pro متمایز می کند اما متوجه هستید که درباره چه چیزی صحبت می کنیم؟

درون این سوراخ نمایشگر کپسولی لبه بالای نمایشگر شیائومی سی وی ۲ هم ۲ دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی قرار دارند! یکی از این دوربین ها فوق عریض بوده و دیگری یک دوربین سلفی عادی در همین رزلوشن است.

شیائومی سی وی ۲

شیائومی سی وی ۲

طراحی قاب پشتی اما کاملا یکتا و به نظر من زیباست. طراحی خاص قاب دوربین و البته قاب پشتی از مواردی است که در یک نگاه شناخته خواهد شد.

شیائومی رسما اعلام کرده است که دوربین اصلی Civi 2 از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌کند که قبلاً در شیائومی 12 دیده‌ایم، اما دیافراگم در Civi 2 به جای f/1.9 f/1.8 خواهد بود.

این برند چینی همچنین اعلام کرد که در مقایسه با نسل قبلی خود، ورودی نور در دوربین اصلی Civi 2 حدود ۲ برابر شده است یا دقیقا رشد 101.8 درصدی دارد. به ادعای آن‌ها سرعت ثبت عکس نیز 144 درصد افزایش دارد.

سرعت ثبت عکس در شب با افزایش 246 درصدی حتی چشمگیرتر به نظر می رسد. شیائومی همچنین به Bionic Eyes Atmospheric Portrait اشاره کرد اما چیزی در مورد آن فاش نکرد.

اگر به لبه‌ی بالای دستگاه نگاه کنید می بینید که Civi 2 با پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه می‌شود و بریدگی قرص‌شکل در مرکز توسط ماژول‌های فلاش کوچک در قاب بالایی قرار می‌گیرد تا به کاربران کمک کند در شرایط کم نور عکس‌های روشن‌تری بگیرند.

اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام رسما معرفی شد: جانشین Snapdragon 778G

شایعه شده است که Xiaomi Civi 2 دارای پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 خواهد بود و با توجه به اینکه تا رونمایی کامل هنوز پنج روز باقی مانده است، می توانید انتظار داشته باشید که شیائومی چند ویژگی دیگر از این تلفن هوشمند را برای ایجاد تبلیغات در مورد آن، رسما اعلام کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)